Scandicin uusi verkkopalvelu vahvistaa asiakasdialogia

Lehdistötiedote   •   Touko 04, 2016 08:52 EEST

Pohjoismaiden suurin hotelliketju Scandic vahvistaa verkkokauppaansa ja vuoropuhelua asiakkaidensa kanssa uudistamalla digitaalisen alustansa. Uusi verkkopalvelu tulee parantamaan asiakaskokemusta, palvelun tasoa ja konversiota entisestään. Ensimmäisessä vaiheessa uusi verkkopalvelu on avattu seitsemällä kielellä.

Vastatakseen asiakkaiden toivomuksiin ja kasvaviin vaatimuksiin digitaalisissa kanavissa Scandic on investoinut uuteen digitaaliseen alustaan, jossa keskitytään asiakaskokemukseen ja palveluun. Käytännössä uudistus tarkoittaa sitä, että Scandic pystyy tarjoamaan entistä henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua ja vuoropuhelua ennen hotellimajoitusta, sen aikana ja sen jälkeen.

Scandic hyödyntää uutta alustaa tarjoamalla jo matkan suunnitteluvaiheessa entistä enemmän tietoa kohteesta ja hotellista. Parannettu hakutoiminnallisuus helpottaa matkavaihtoehtojen vertailua asiakkaan haaveiluvaiheesta aina hotellin valintavaiheeseen. Tulevaisuudessa Scandic tulee tarjoamaan myös innovatiivisia palveluita, joita asiakkaat voivat käyttää vierailun aikana.

”Hotellialan digitalisaatio vaikuttaa liiketoimintaamme monella tavalla. Scandic keskittyy hyödyntämään digitalisaation mahdollisuuksia asiakaskokemuksen, myynnin ja jakelun sekä koko toiminnan tehostamiseksi”, kertoo Scandic Suomen Channel Marketing Manager Nina Hägerström.

Uusi sivusto on responsiivinen ja skaalautuu automaattisesti asiakkaiden käyttämille mobiili-, tabletti- ja tietokonenäytöille. Näin asiakkaat voivat hakea tietoa ja tehdä varauksia entistä helpommin. Heitä voidaan palvella digitaalisessa ympäristössä koko asiakaspalvelupolun ajan.

”Uuden digitaalisen palvelualustan avulla voimme tarjota henkilökohtaisempaa ja yksilöllisempää vuoropuhelua asiakkaiden kanssa. Uskomme, että se tuo merkityksellisyyttä, sitoutumista ja parantaa asiakaskokemusta”, kertoo Nina Hägerström.

Tutustu Scandicin uuteen verkkosivustoon osoitteessa www.scandichotels.fi

Lisätietoja:

Kati Puukko, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Scandic Hotels Oy, puh.+358 40 563 7049, kati.puukko@scandichotels.com

Scandic is the market leader in Nordic hospitality with an network of almost 230 hotels with 42,000 rooms in seven countries and run by 14,000 team members. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel industry with 1.5 million members. Responsibility is a part of Scandic’s DNA and Scandic is the ‘best hotel brand’ in the Nordics (BDRC 2014).

Kommentit (0)