Schneider Electric käynnistää Go Green in the City -kilpailunsa kahdeksatta kertaa

Opiskelijoille suunnattu Go Green in the City -kilpailu on jälleen käynnistynyt tavoitteenaan löytää rohkeita ideoita ja innovatiivisia uusia ratkaisuja energiatehokkuuteen ja tulevaisuuden älykaupunkeihin. Vuonna 2018 painotetaan digitaalisuutta, jonka johdosta kilpailussa on kolme uutta sarjaa: digitaalinen talous, älykäs toimitusketju ja kyberturvallisuus.

Kahdeksan vuoden aikana Go Green in the City on houkutellut kymmeniä tuhansia insinöörejä ja kaupallisen alan opiskelijoita kisaamaan ja vakiinnuttanut paikkansa vuosittaisena, odotettuna tapahtumana. Kilpailu mahdollistaa paitsi rahapalkintoja myös liiketoiminta- ja uramahdollisuuksia sekä mentorointia ja verkottumista.

Vuonna 2017 kisaan otti osaa lähes 20 000 nuorta lupausta 3 000 yliopistosta 180 maasta. Osanottajista 58 % oli naisia. Uusien kategorioiden ansiosta kilpailulle povataan yhä laajempaa osanottoa.

Mitä tulee huomioida osallistumisvalmisteluissa ja tiimin kokoamisessa?

• Joukkueen tulee koostua vähintään kahdesta henkilöstä, jotka opiskelevat kaupallisen tai teknisen alan oppilaitoksessa.
  • Jokaisessa joukkueessa tulee olla vähintään yksi naispuolinen jäsen.
  • Rekisteröityminen käynnistyi 8.2.2018 ja valmiit työt tulee lähettää viimeistään 1.6.2018.

Loppusuoralle selvinneet joukkueet pääsevät Schneider Electricin mentorien opetukseen ja esittelemään työnsä alueellisiin semifinaaleihin. Toisen mentorointikierroksen jälkeen kymmenen joukkuetta etenee maailmanlaajuiseen finaaliin Yhdysvaltoihin syksyllä. Voittajajoukkue pääsee tutustumaan kahteen valitsemaansa Schneiderin toimistoon maailmalla sekä saa mahdollisuuden aloittaa uransa Schneider Electricillä.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja kilpailusta osoitteesta: www.gogreeninthecity.com.

• gogreeninthecity
  • teknologiakisa