Schneider Electric sai Solar Impulse Efficient Solution -palkinnon kannattavasta ympäristönsuojelusta

• EcoStruxure Microgrid Advisor ja NEO Network -ratkaisut saivat tunnustusta Solar Impulse Foundation -säätiöltä; ja liittyvät Schneider Electricin kasvavaan palkittujen ratkaisujen valikoimaan
  • Sertifikaatti myönnetään tuotteille, palveluille tai prosesseille, jotka täyttävät korkeat taloudellisen kannattavuuden ja ekologisen kestävyyden vaatimukset
  • Ohjelma tunnistaa ja nopeuttaa ratkaisuja YK: n kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti

• Rueil-Malmaison (Ranska), 18. kesäkuuta 2020, Schneider Electric ilmoitti tänään saaneensa Solar Impulse Efficient Solution -tunnustuksen EcoStruxure ™ Microgrid Advisorille ja NEO Network ™ -ratkaisuille Solar Impulse -säätiöltä. Nämä ratkaisut saivat tunnustusta ulkopuolisten riippumattomien asiantuntijoiden suorittaman arvioinnin perusteella ja perustuvat todennettuihin taloudellisen kannattavuuden ja ekologisen kestävyyden standardeihin.

Energianhallinnan ja automaation digitalisaation johtava toimija Schneider Electric on sitoutunut saavuttamaan YK: n 17 kestävän kehityksen tavoitetta osoittamalla kestävyyden megatrendejä ydinliiketoimintansa sekä ratkaisujensa kautta ja sitoutunut saavuttamaan hiileneutraalisuuden koko laajennetussa toimitusketjussa vuoteen 2030 mennessä. EcoStruxure Microgrid Advisor ja NEO Network ovat kaksi Schneider Electricin digitaalisista ratkaisuista, jotka auttavat saavuttamaan nämä tavoitteet.

Solar Impulse Efficient Solution -merkki todistaa tuotteen, palvelun tai prosessin edistävän kiertotaloutta, joka pystyy luomaan taloudellisesti ja ekologisesti työpaikkoja ja vähentämään päästöjä yhdellä kuudesta alueesta: vesi, energia, rakentaminen, liikkuvuus, teollisuus ja maatalous. Kaikki merkityt ratkaisut liittyvät säätiön 1000 Solutions -ohjelmaan, jonka tavoitteena on rohkaista kunnianhimoisempien ympäristötavoitteiden omaksumista ja nopeuttaa näiden ratkaisujen toteuttamista laajassa mittakaavassa.

”Tarve reagoida ilmastomuutoksen kaltaisiin ympäristökriiseihin on kiireellinen. Yritykset etsivät aktiivisesti työkaluja ja ratkaisuja hiilidioksidin vähentämisen ja taloudellisten pyrkimystensä edistämiseksi ”, kertoi Schneider Electricin varatoimitusjohtaja Steve Wilhite. ”Solar Impulse -säätiön ja sen 1000 Solutions -ohjelman työ on kriittisen tärkeää puhtaiden, taloudellisesti toteutettavien innovaatioiden tunnistamisessa ja nopeuttamisessa. Olemme iloisia siitä, että sekä EcoStruxure Microgrid Advisor että NEO Network on saanut tehokkaan ratkaisun tunnuksen ja tunnustettu markkinajohtajaksi. ”

EcoStruxure Microgrid Advisor on pilvipohjainen, kysyntäjouston energianhallinta-alusta, jonka avulla käyttäjät voivat kerätä, ennustaa ja optimoida hajautettujen energiavarojen toimintaa antamalla käyttäjille mahdollisuuden hallita, miten ja milloin energiaa kulutetaan, tuotetaan ja varastoidaan. Sen avulla mikroverkosta tulee entistä kestävämpi, luotettavampi ja kustannustehokkaampi. NEO Network on organisaatioiden yhteisö, joka edistää kestävää ja kustannustehokasta uusiutuvaa energiaa ja cleantech-ratkaisuja ympäri maailmaa. Alusta yksinkertaistaa cleantech-ostoprosessia yhdistämällä jäsenet luotettaviin asiantuntijoihin, toteuttamiskelpoisiin hankkeisiin ja tekniikoihin sekä yksinomaiseen markkinatietoon, jotta mahdollistetaan ja nopeutetaan kauppapäätöksiä. Tähän mennessä yli 280 yritystä on liittynyt NEO-verkkoon maailmanlaajuisesti.

Saadakseen Solar Impulse Efficient -merkinnän, riippumattomien asiantuntijoiden ryhmä arvioi perusteellisesti ja mittasi EcoStruxure Microgrid Advisor -sovelluksen ja NEO-verkon laatua, suorituskykyä ja eettisiä normeja. Tämä arvio perustui viiteen kriteeriin, jotka kattoivat kolme pääaihetta: toteutettavuus, ympäristö ja kannattavuus. Solar Impulse -säätiön puheenjohtaja Bertrand Piccard esittelee 1000 Solutions -portfolion elinkeinoelämän ja hallituksen päättäjille, jotka pyrkivät saavuttamaan hiilineutraalisuuden YK: n kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti.

"Uskon, että puhtaan ja tehokkaan tekniikan käyttöönotosta on tullut ainoa tapa toteuttaa talouskasvua", Piccard sanoi. ”Digitaalisella innovaatiolla on ratkaiseva tehtävä kannattavan energiansiirron mahdollistamiseksi. Kunnianhimoisilla kestävillä sitoumuksillaan Schneider Electric näyttää tietä. Heidän teknologiset ratkaisunsa, jotka Solar Impulse -säätiö on nimennyt luotettaviksi, kannattaviksi ja ekologisiksi, ovat todiste siitä. "

EcoStruxure Microgrid Advisor ja NEO Network liittyvät kasvavaan Schneider Electricin palkittujen ratkaisuvalikoimien joukkoon, mukaan lukien Villaya-kondensoidut mikrogridit, Homaya pay-as-you-go-off-grid-aurinkoratkaisut ja EVLink-kuormanhallintajärjestelmät älykkääseen EV-hallintaan. Säätiö ilmoitti myös, että Schneider Electricin toimitusjohtaja Jean-Pascal Tricoire on allekirjoittanut sitoutumisensa kestävään toipumiseen COVID-19-pandemiasta, ja kehotti hallituksia ja johtajia palautumaan kriisistä tasapuolisen ja ympäristöystävällisen taloudellisen mallin avulla.

Tietoja Solar Impulse -säätiöstä

Solar Impulse -säätiö on voittoa tavoittelematon organisaatio, joka on perustettu Sveitsin Lausannessa ja jolla on toimisto Arlingtonissa, VA, USA. Säätiön perusti puheenjohtajana toimiva Bertrand Piccard sen jälkeen kun hänen aurinkoenergialla tuotettu lentonsa ympäri maailmaa oli saatu päätökseen. Lento osoitti, että innovaatio ja tekniikka ovat looginen valinta taloudelle, joka luo työpaikkoja, nykyaikaistaa infrastruktuuria ja rohkaisee yrityksiä tukemaan tulevaisuutta, joka suojelee ympäristöämme. Lisätietoja osoitteessa www.solarimpulse.com.

• Energiakysymykset

• iot
    • energia
    • energiansäästö
    • energianhallinta
    • älykäs
    • ecostruxure

Me Schneider Electricillä uskomme, että energian saatavuus ja digitalisaation edut kuuluvat ihmisen perusoikeuksiin. Meidän tahtotilamme on, että jokainen saa vähemmällä aikaan enemmän, ja että "Life Is On" kaikkialla kaikille, joka hetki.

Haluamme vapauttaa avoimen, globaalin ja innovatiivisen yhteiskunnan loputtomat mahdollisuudet, jotka vastaavat arvojamme: merkityksellisyyttä, monimuotoisuutta ja vaikutusmahdollisuuksien kasvamista.