Sector Alarmin kasvutarina jatkuu – uudeksi toimitusjohtajaksi Freddy Markelin

Lehdistötiedote   •   Huhti 20, 2017 10:31 EEST

Suomen toiseksi suurin kodin turvapalveluita tarjoava yritys Sector Alarm jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista nimittämällä johtoonsa suomalaisen toimitusjohtajan Freddy Markelinin, 49. Hän aloittaa tehtävässään heti. Sector Alarm Oy:n edellinen toimitusjohtaja Mats Bengtsson jatkaa Sector Alarmin bisneksen viemistä uusille kansainvälisille markkinoille, seuraavana markkinamaana Espanja.

Sector Alarm on noussut Suomessa vauhdilla valtakunnalliseksi haastajaksi kodin hälytysjärjestelmien ja turvapalveluiden tarjoajana. Sector Alarmin asiakkaina ovat kotitaloudet ja pk-yritykset. Suomalaisen toimitusjohtajan Markelinin nimityksen ohella Sector Alarm kiihdyttää kasvutahtiaan kuluvan vuoden aikana ja laajentaa liiketoimintaansa avaamalla myyntikonttoreita kaikkiin Suomen suurimpiin kaupunkeihin. Tavoitteena on nousta alan markkinajohtajaksi.

Sector Alarm saa johtoonsa Freddy Markelinin, jolla on vankka 20 vuoden kokemus yritysten operatiivisen toiminnan johtamisesta sekä markkinoinnin ja myynnin johtotehtävistä eri yrityksissä, kuten Unilever, Viasat Finland Oy, ACO Pharma Oy. Hän siirtyy Sector Alarmille Quinyx Finlandin toimitusjohtajan positiosta.

– Olen innostunut tästä mahdollisuudesta lähteä haastamaan kasvavaa turvapalveluiden markkinaa Suomessa. Yhtiön kannustava ja omaan henkilökuntaan panostava kulttuuri sekä Sector Alarm konsernin selkeä bisnesmalli takaavat laadukkaan palvelun ja asiakaskokemuksen tuottamisen - ja näistä lähtökohdista on hyvä lähteä viemään alan nopeimmin kasvavaa yritystä eteenpäin. Erityisesti minuun teki vaikutuksen se, että koko palveluketju tuotetaan yrityksen sisällä, omalla henkilökunnalla – näin asiakkaamme saavat hyvää palvelua. Lisäksi meillä on vakavarainen omistaja, joka mahdollistaa kasvun, sanoo Sector Alarmin toimitusjohtaja Freddy Markelin.

Kodin hälytysjärjestelmien ja turvapalveluiden markkina on Suomessa juuri nyt mielenkiintoisessa vaiheessa, sillä kodin hälytysjärjestelmien kysyntä on kasvussa. Naapurimaissa Norjassa ja Ruotsissa hälytysjärjestelmiä hankitaan suomalaisiin kotitalouksiin nähden edelleen moninkertaisesti, ja Markelin uskookin että suomalaisille mielenrauha ja oman kodin turvallisuuden varmistaminen on yhä tärkeämpää. Yhteiskunnallisestikin ollaan menossa siihen suuntaan, että kodin varustaminen hälytysjärjestelmällä on osa nykyaikaista asumista. Ympäri vuorokauden hälytyskeskukseen yhteydessä olevan järjestelmän avulla voidaan ennakoida ja varmistua siitä että koti on suojattu myös silloin kun se jää tyhjilleen.

Sector Alarm Oy

Freddy Markelin

fredrik.markelin@sectoralarm.fi

Puhelin +358 50 528 7038

Sector Alarm

Sector Alarm Group tarjoaa kokonaisvaltaisia turvallisuuspalveluita kotitalouksille ja pk-yrityksille. Yhtiöllä on tällä hetkellä lähes 500 000 asiakasta, ja se on Suomen toiseksi suurin kodinturvalaitteiden ja -palvelujen toimittaja. Norjassa vuonna 1989 perustettu yritys on nykyään alansa toiseksi suurin Euroopassa. Voimakkaasti kasvavan Sector Alarmin toimintamaita ovat Suomi, Ruotsi, Norja, Irlanti ja Espanja. Yrityksen tavoitteena on olla Euroopan johtava turvaratkaisujen toimittaja.

www.sectoralarm.fi

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.