Semantix hakee tulkkikouluttajaa

Uutinen   •   Helmi 08, 2016 15:58 EET

Semantix Finland Oy on osa Semantixia, Pohjoismaiden johtavaa kielipalveluyritystä. Semantix Finland Oy on Suomen suurin yksityinen tulkkauspalveluiden tuottaja. Yrityksellä on yli 30 vuoden kokemus sekä tulkkaus- ja käännöspalveluiden tuottamisesta että tulkkien kouluttamisesta, ja vakaa asema alan markkinoilla.

Palvelutuotantomme kasvaessa haemme Helsingin toimipisteeseemme

tulkkikouluttajaa vakituiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian.

Tulkkikouluttaja työskentelee tulkkauspalvelun Rekrytointi ja koulutus-yksikössä. Yksikön vastuulla on asioimistulkkien rekrytointi, koulutus ja laadunseuranta.

Tulkkikouluttajan vastuualueina ovat muun muassa:

• Semantixin asioimistulkkien koulutusten suunnittelu, kouluttaminen ja koulutusten jatkuva kehittäminen
  • Yrityksen freelance-tulkkien osaamisen seuranta
  • Yhteistyö tulkkeja kouluttavien oppilaitosten kanssa
  • Viranomaisasiakkaiden koulutusten suunnittelu ja toteutus.

Edellytämme sinulta:

• Vahvaa pedagogista osaamista ja kouluttajakokemusta
  • Monivuotista kokemusta monikulttuurisuudesta ja maahanmuuttoalasta
  • Tulkkausalan tuntemista
  • Teknologian ja erilaisten opetusmetodien hyödyntämisen osaamista kouluttamisessa (mm. etäkoulutukset ja videoteknologian hyödyntäminen)
  • Erinomaisia organisointi- ja yhteistyötaitoja
  • Innovatiivisuutta, ratkaisukeskeisyyttä ja kehittävää työskentelyotetta. Kykenet omaksumaan uusia asioita ja toimintatapoja.

Lisäksi odotamme että:

• Koet arvomme omaksesi, eli olet sitoutunut, asiakaslähtöinen ja ammattimainen. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja työskentelet mieluusti alati muuttuvassa työympäristössä.
  • Sinulta sujuu työskentely yhteistyössä konsernin muiden yksiköiden kanssa, joten sujuva englannin kielen taito on tehtävässäsi välttämätön, lisäksi arvostamme ruotsin kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä monikulttuurisessa yrityksessä, asiantuntevassa työyhteisössä ja mielenkiintoisella, kasvavalla toimialalla, jossa vastuulliset tehtäväsi mahdollistavat kehittymisesi myös tulevaisuudessa. Perehdytämme tehtävään.

Vapaamuotoinen kirjallinen hakemus ja CV pyydetään lähettämään palkkatoiveineen osoitteeseen:hr@semantix.fi, viestiin otsikko "Tulkkikouluttaja”.

Haku päättyy 29.2.2016 klo 15.30. Aloitamme potentiaalisten hakijoiden haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Head of recruitment and training,
Eini Suominen 044 7441 1817, soittoaika 10.-12.2 klo 9-15.