Talousjohtajaa

Uutinen   •   Kesä 14, 2013 10:34 EEST

Kollegamme lähtiessä uusiin haasteisiin etsimme Helsinkiin.

Vastaat itsenäisesti Semantix Finland Oy:n taloushallinnon kokonaisuudesta ja toimit esimiehenä kolmelle asiantuntevalle taloushallinnon osaajalle. Olet vastuussa kuukausittaisesta raportoinnista ja sinulla on koordinoiva rooli Suomen budjettien ja liiketoiminnan suunnittelussa. Varmistat kaikin tavoin, että Semantix Finland Oy:n taloushallinnon prosessit toimivat paikallisten ja kansainvälisten lakien vaatimalla tavalla. Toivomme, että olet tuttu sopimusoikeudellisten asioiden kanssa ja osaat selittää numeroiden taustoja myös yksityiskohtien tasolle sekä ennustaa tulevaa liiketoiminnan kehittymistä. Olet Suomen yhtiön johtoryhmän jäsen.Raportoit toiminnastasi sekä Suomen toimitusjohtajalle että Semantix-konsernin talousjohtajalle.

Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja useamman vuoden käytännön kokemus taloushallinnon prosessien hallinnasta ja tehtävistä. Arvostamme aktiivista ja oma-aloitteista asennetta ja pitkäjänteistä sitoutumista tehtäviisi. Olet ammattitaitoinen, energinen, luotettava ja järjestelmällinen henkilö, joka osaa kuitenkin koko ajan etsiä asioista myös uusia näkökulmia. Arvostat hyvää työyhteisöä ja ennen kaikkea nautit työstäsi. Sujuva englannin kielen taito on tehtävässäsi välttämätön, lisäksi arvostamme ruotsin kielen taitoa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kasvavassa yrityksessä, rennossa työyhteisössä ja mielenkiintoisella toimialalla, jossa vastuulliset tehtäväsi edellyttävät säännöllistä kommunikointia yrityksen kansainvälisen organisaation suuntaan ja mahdollistavat kehittymisesi myös tulevaisuudessa. Saat tehtäviisi hyvän perehdytyksen ja kilpailukykyisen palkkauksen.

_____________________________________________________________________

Semantix Finland Oy on osa Semantixia, Pohjoismaiden johtavaa kielipalveluyritystä. Meillä on Suomessa yli 20 vuoden kokemus laadukkaiden käännös-, sisällöntuotanto- ja tulkkauspalveluiden tuottamisesta kansainvälisille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille. Koko Semantixin liikevaihto on vuositasolla n. 40 miljoonaa euroa, Suomen yhtiömme edustaa tästä noin neljännestä. Suomessa yhtiön palveluksessa on n. 65 työntekijää ja lisäksi Semantix työllistää yhteensä tuhansia freelance-kääntäjiä ja tulkkeja eri puolilla maailmaa.