Semantix Finland Oy valittu yhdeksi valtionhallinnon käännös-ja tulkkauspalvelujen sopimustoimittajaksi

Lehdistötiedote   •   Maalis 13, 2013 09:00 EET

Hansel Oy kilpailutti valtionhallinnon käännös- ja tulkkauspalvelut vuosille 2013-2016. Semantix Finland Oy valittiin yhdeksi toimittajaksi sekä käännös- että tulkkauspalvelujen kaikille osa-alueille.

Tulkkauspalvelujen puitejärjestelykilpailutus oli jaettu maantieteellisesti kuuteen osa alueeseen. Käännöspalvelujen puitejärjestelykilpailutus oli jaettu kielittäin ruotsin, englannin, venäjän ja muiden kielten osa-alueiksi.  Semantix valittiin yhdeksi puitesopimustoimittajaksi kaikille osa-alueille. Puitejärjestelyt astuivat voimaan 1.1.2013

– Semantix on toimittanut käännös-ja tulkkauspalveluja Suomen valtionhallinnolle ja muille viranomaisille jo lähes 25 vuoden ajan. Tämän vankan kokemuksen ansiosta pystymme palvelemaan kaikkia valtionhallinnon toimijoita laadukkaasti ja varmasti, ja tarjoamme kullekin asiakkaalle hänen erityisalansa ja -tarpeidensa  mukaista kielipalvelua” sanooTarja Salonen, Semantix Finland Oy:n toimitusjohtaja.

Hansel  Oy on valtion yhteishankintayksikkö, joka kilpailuttaa ja ylläpitää palveluita ja tuotteita koskevia puitejärjestelyjä valtion hankintayksiköille. Hansel  on voittoa tavoittelematon yhtiö.

Semantix Finland Oy
Tarja Salonen, toimitusjohtaja
+358 40 844 0390, tarja.salonen@semantix.fi

Eini Suominen, markkinointipäällikkö
+358 44 7441817, eini.suominen@semantix.fi

Hansel Oy
Anne Majalampi
+358 294 444 253, anne.majalampi@hansel.fi

Semantix on Pohjoismaiden johtava kielipalveluyritys. Semantix tarjoaa käännös-, kielentarkistus-, tulkkaus- ja koulutuspalveluja. Semantixilla on 6 500 kääntäjän, tulkin ja kielikonsultin verkosto, ja se tarjoaa kielipalveluja kaiken maailman kielillä. Semantixilla on neljä toimipistettä Suomessa, kuusi Ruotsissa ja kolme Norjassa. Semantixin omistaa Litorina.