Semantix jälleen listattu Pohjoismaiden suurimmaksi kielipalveluyritykseksi

Lehdistötiedote   •   Kesä 05, 2013 12:33 EEST

Common Sense Advisory listasi yritykset vuoden 2012 toteutuneen liikevaihdon perusteella ja esitti
ennusteen seuraaville viidelle vuodelle. Semantix listattiin Pohjoismaiden suurimmaksi kielipalveluyritykseksi, ja se on myös maailman 20 suurimman kielipalveluyrityksen joukossa.

– Asiakkaamme saavat todellista hyötyä siitä, että olemme Pohjoismaiden suurin ja myös maailmanlaajuisesti suuri kielipalveluyritys. Kieliammattilaisverkostomme on suuri, minkä avulla voimme tarjota asiakkaillemme kunkin alan asiantuntevimmat käännös- ja tulkkauspalvelut. Lisäksi meillä on tarvittavat resurssit uusimman teknologian hankkimiseen ja kehittämiseen. Se antaa meille mahdollisuuden olla entistä tehokkaampia, sanoo Semantixin toimitusjohtaja ja konsernijohtaja Anders Uddfors.

Täältä voit lukea lisää Common Sense Advisoryn listauksesta ja kielipalvelumarkkinoista.

Tarja Salonen, toimitusjohtaja
+358 40 844 0390,tarja.salonen@semantix.fi

Anders Uddfors, toimitusjohtaja ja konsernijohtaja
+46 8 506 225 50, anders.uddfors@semantix.

Semantix on Pohjoismaiden johtava kielipalveluyritys. Semantix tarjoaa käännös-,  kielentarkistus-, tulkkaus-  ja koulutuspalveluja. Semantixilla on 6 500 kääntäjän, tulkin ja kielikonsultin verkosto, ja se tarjoaa kielipalveluja kaiken maailman kielillä. Semantixilla on neljä toimipistettä Suomessa, kuusi Ruotsissa ja kaksi Norjassa. Semantixin omistaa Litorina.