Semantix nimittää Suomeen kilpailutusvastaavan

Lehdistötiedote   •   Elo 11, 2015 08:00 EEST

Julkisten kilpailutusten määrä kasvaa ja kilpailutukset ovat yhä monimutkaisempia. Vahvistaakseen entisestään asemaansa julkisen sektorin käännös- ja tulkkausmarkkinoilla, Semantix on nimittänyt Suomeen kilpailutusvastaavan. Mia Hirvi aloitti uudessa tehtävässään Helsingissä 3.elokuuta.

“Valinta oli helppo, koska Mia tuntee yrityksen hyvin ja on luonteeltaan päämäärätietoinen ja analyyttinen,” kertoo Maria Krantz, Semantixin lakiasioiden ja kilpailutusten osaston päällikkö. “Hän on juuri oikea henkilö hoitamaan kilpailutusvastaavan tehtävää Suomessa.”

Mia on aikaisemmin työskennellyt Semantixin tulkkausliiketoiminnassa, ja työskentelee nyt osana Semantixin konsernitason kilpailutusosastoa. Semantix-ryhmässä työskentelee tällä hetkellä neljä henkilöä kokoaikaisesti julkisen sektorin kilpailutusten parissa.

“Olen innoissani uudesta työstäni kilpailutusosastolla. On hienoa saada laajentaa osaamistani kielialalla” Mia sanoo.

Semantix on kasvanut voimakkaasti julkisella sektorilla viimeisen neljän vuoden aikana ja voittaa tällä hetkellä noin puolet kaikista kilpailutuksista, joihin yritys osallistuu.

Lisätietoja:

Tarja Salonen, Suomen maajohtaja, +358 40 844 0390, tarja.salonen@semantix.fi

Maria Krantz, päällikkö, lakiasiat ja kilpailutus, +46 (0)8 506 22 534, maria.krantz@semantix.se

Semantix on Pohjoismaiden johtava kielipalveluyritys. Semantix tarjoaa käännös-,  kielentarkistus-, tulkkaus- ja koulutuspalveluja. Semantixilla on 7 000 kääntäjän, tulkin ja kielikonsultin verkosto, ja se tarjoaa kielipalveluja kaiken maailman kielillä. Semantixilla on neljä toimipistettä Suomessa, kuusi Ruotsissa ja kaksi Norjassa. Semantixin omistaa Litorina.