Semantixin uusi digitaalinen alusta nopeuttaa tulkkauspalvelujen tilaamista

Lehdistötiedote   •   Huhti 11, 2018 10:00 EEST

Nyt tulkkauspalvelun voi tilata hetkessä tabletilla, matkapuhelimella tai tietokoneella.

Semantix tuo markkinoille nopean, reaaliaikaisen tilausjärjestelmän, jolla tulkkauspalveluja voi tilata ilman erillistä sisäänkirjautumista. Ratkaisulla vastataan asiakkaiden kasvavaan helppokäyttöisten sähköisten palvelujen tarpeeseen.

Osana digitaalista strategiaansa ja käyttäjäystävällisempää asiakaspalvelua Semantix tuo markkinoille aivan uuden tilausjärjestelmän, jossa tulkkauspalveluja voi tilata reaaliaikaisesti ilman erillistä sisäänkirjautumista. Täysin automaattinen digitaalinen palvelu tekee tilaamisesta entistä tehokkaampaa ja vaivattomampaa. Tilauksen voi tehdä mihin kellonaikaan tahansa.

– Asiakkaamme kaipaavat tulkkauspalvelujen tilaamiseen nopeaa ja helppokäyttöistä sähköistä ratkaisua. Näiden tarpeiden pohjalta kehitimme uuden, markkinoiden nopeimman ratkaisun, kertoo Semantixin tulkkaustoiminnan johtaja Elisabeth Cardoso da Silva.

Uudessa palvelussa asiakkaan ei enää tarvitse kirjautua sisään tilauksen tekemistä varten. Tilauksen voi tehdä muutamassa minuutissa tabletilla, matkapuhelimella tai tietokoneella.

– Meille on tärkeintä, että voimme vastata asiakkaiden tarpeisiin. Tässä tapauksessa halusimme tehdä tulkkauspalvelun tilaamisesta mahdollisimman helppoa ja nopeaa. Olemme todella tyytyväisiä siihen, että voimme nyt tarjota asiakkaiden tarpeita vastaavan ratkaisun, Elisabeth Cardoso da Silva toteaa.

Semantix on Pohjoismaiden suurin kielialan yritys, joka on jo yli 50 vuoden ajan tarjonnut tulkkaus- ja käännöspalveluja sekä monipuolisia kieliratkaisuja julkisen sektorin organisaatioille ja yksityisille yrityksille. Semantixin liikevaihto on noin 900 miljoonaa Ruotsin kruunua. Yrityksen toiminnalle on myönnetty ISO 9001:2015 -laatusertifikaatti. Toimistot sijaitsevat Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, ja lisäksi yhtiöllä on toimipisteet Kiinassa, Chilessä ja Espanjassa. Semantixilla on noin 400 vakituista työntekijää ja lisäksi maailmanlaajuinen, tuhansista kielialan asiantuntijoista koostuva yhteistyöverkosto. Semantixin enemmistöomistaja on yksityinen pääomasijoitusyhtiö Segulah V L.P. Lisätietoja www.semantix.fi.