Terje Rogne Myklebust Semantixin maajohtajaksi Norjaan

Lehdistötiedote   •   Marras 23, 2016 09:16 EET

Terje Rogne Myklebust Semantix Norgen maajohtajaksi

Laajentuva Semantix on nimittänyt Terje Rogne Myklebustin Semantix Norgen maajohtajaksi. Hän siirtyy Semantixille perustamastaan Myklebust Consultingista, jossa hän on ollut myös yhtiökumppanina.

– Terje on luonnostaan dynaaminen, avoin ja välitön. Hänellä on kokemusta palvelujen myynnin johtamisesta monilta toimialoilta. Emme voi olla kuin tyytyväisiä, että saimme Terjen Semantixille, kertoo Semantixin toimitusjohtaja Anders Uddfors.

Aiemmin Terje on toiminut kaupallisena johtajana Allkopi AS:ssä, myynnistä ja markkinoinnista vastaavana johtajana Arcus AS:ssä sekä markkinointipäällikkönä Weifa AS:ssä.

– Otan innolla vastaan tehtäväni Norjan Semantixin maajohtajana.Yrityksen kasvattaminen on valtavan jännittävä haaste. Olen vastuussa kokonaisuudesta ja pääsen hyödyntämään strategista kokemustani ja liiketoimintaosaamistani. Ne olivat minulle tärkeitä syitä valita Semantix. Ihailen yhtiön työntekijöiden ja johdon viime vuosien työtä ja tuloksia ja odotan pääseväni kehittämään toimintaa edelleen, Terje kertoo.

Terje aloittaa tehtävässään 2.1.2017.

Semantix on Pohjoismaiden johtava kielipalveluyritys. Semantix tarjoaa käännös- ja tulkkauspalveluja sekä kielikoulutusta. Semantixilla on yli 7 000 kääntäjän, tulkin ja kielikonsultin verkosto, ja se tarjoaa kielipalveluja kaiken maailman kielillä. Semantixilla on neljä toimipistettä Suomessa, kuusi Ruotsissa ja kaksi Norjassa. Semantixin omistaa Segulah.