Nyt Suomessa! Finger Foods -sormiruokia brittiläiseltä Organixilta

Nyt Suomessa! Finger Foods -sormiruokia brittiläiseltä Organixilta

Semper tuo suomen markkinoille brittiläisen Organix nimisen lastenruokamerkin. Lanseeraamme viisi luonnonmukaista Finger Foods -tuotetta eli sormiruokia. Organix on arvostettu tuotemerkki Isossa-Britanniassa, jossa se lanseerasi ensimmäisenä Finger Foods ‑tuotteita. Organix tunnetaan luonnonmukaisista ja ravitsevista lastenruokatuotteistaan, jotka on valmistettu parhaista raaka-aineista.

Vuonna 1992 perustettu Organix on ollut alusta lähtien edelläkävijä brittiläisillä markkinoilla tarjoten luonnonmukaisia, ravitsevia ja maistuvia tuotteita pikkulapsille. Isossa-Britanniassa Organix onkin asettanut standardin lastenruokatuotteille. Se antaa myös vanhemmille hyviä neuvoja ja suosituksia aina ravintosisällöistä annoskokoihin tarjotakseen parhaat edellytykset lapsen kasvulle ja kehitykselle.

– Haluamme auttaa vanhempia tekemään terveellisiä ruokavalintoja, sanoo Organixin toimitusjohtaja Anna Rosier. Nykyään markkinoilla on todella suuri valikoima epäterveellisiä välipaloja, joita ei ole suunniteltu lapsille. Organix -tuotteet tekevät luonnonmukaisen ja ravitsevan ruuan valitsemisesta helppoa. Lisäksi Finger Foods – sormiruokien avulla lapset saavat mahdollisuuden itse tutustua erilaisiin ruokiin.

Finger Foods

Finger Foods -tuotesarja on kehitetty pikkulapsille, jotta he voisivat itse tutustua ruoan erilaisiin makuihin, muotoihin ja koostumuksiin. Tuotteiden tarkoituksena on myös kannustaa lapsia itse poimimaan paloja suuhunsa. Kun pikkulapsi opettelee syömään kiinteää ruokaa, jokainen kokemus on seikkailu. Organixin ansiosta vanhemmat voivat olla varmoja siitä, että tuotteet kehittävät sekä lapsen makuaistia että pureskelua. Ruoan erilaiset muodot auttavat kehittämään käsien ja sormien hienomotoriikkaa.

Finger Foods – uutuuksia lastenruokahyllyyn (K-ryhmään):

Maissinaksut
(Organic carrot sticks, Organic red pepper hearts, Organic sweet corn rings)

• Luonnonmukaisia
  • Sekä rapeita että suussasulavia
  • Hauskoja ja yksinkertaisia muotoja
  • Valmistettu uunissa paistamalla friteeraamisen sijaan
  • Useita herkullisia makuja

Keksit
(Banana baby biscuits, Strawberry baby biscuits)

• Luonnonmukaisia
  • Hauska rengasmainen muoto
  • Helppo ottaa käteen
  • Ei lisättyä sokeria eikä tarpeettomia lisä-, maku- tai väriaineita

Luomutuotteet

Organix-tuotteet on tehty 100-prosenttisesti luonnonmukaisista raaka-aineista ja ainesosista ilman tarpeettomia lisä-, maku- tai väriaineita. Organix-tuotteissa ei ole myöskään lisättyä sokeria.

Tietoa Organixista

• Lizzie Vannin vuonna 1992 perustama yritys.
  • Aiemmin elintarvike- ja finanssialalla toiminut yrittäjä.
  • Lizzie huomasi, että hyvälle, ravitsevalle ja luomulastenruoalle on kysyntää.
  • Hän aloitti toiminnan valmistamalla lastenruokia oman kotinsa keittiössä.

Organix-tuotteita myy Pohjoismaissa Semper AB.

Tuotteet ilmestyvät K-ryhmän kauppoihin toukokuussa.

Kategoriat

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo, vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 30 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

Tervetuloa Oy Semper Ab !

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Semper AB:n pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää n. 275 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 19 maassa. Katso lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

Oy Semper Ab
Lars Sonckin kaari 10