Semper takaisinveto - Organix banaanikekseissä virheellinen etiketti

Lehdistötiedote   •   Helmi 08, 2017 13:34 EET

Organix Banaanikeksit (banana baby biscuits) Alkaen 7 kuukautta

Muutamassa pakkauksessa Organix Banaanikeksejä, on virheellinen etiketti. Organix tuotteiden myyjä Oy Semper Ab vetää erän tuotteita pois markkinoilta virheellisten pakkausmerkintöjen vuoksi. Takaisinveto koskee Organix banaanikeksejä, parasta ennen -päivämäärä: 16.05.2017.

Organix Banaanikeksien pakkauksesta ilmenee selkeästi, että se sisältää banaanikeksejä, mutta valitettavasti muutama pakkaus on etiketöity virheellisillä tuotetiedoilla. Oy Semper Ab vetää pois tuote-erän, koska ne eivät täytä lainsäädännön vaatimuksia.

Semper pahoittelee tapahtunutta ja pyytää tuotteen (parasta ennen pvm. 16.05.2017) ostaneita kuluttajia palauttamaan tuotteen ostopaikkaan hyvitystä varten tai ottamaan yhteyttä kuluttajapalveluumme: kuluttajapalvelu@semper.fi

Lisätietoja antaa:

Malin Westling, Viestintäpäällikkö
Puh. +46 (0)733 32 31 26
sähköposti: malin.westling@semper.se

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo, vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 000 henkilöä 30 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.

Kommentit (0)