Semper Flakes & Fibre

Semper vetää pois markkinoilta erän kuitupitoisia, gluteenittomia aamiaishiutaleita

Semper vetää pois markkinoilta erän kuitupitoisia aamiaishiutaleita ”Flakes & Fibre”, koska niissä voi olla suklaapaloja, joissa on soijalesitiiniä. Soijalesitiini voi aiheuttaa oireita soija-allergisille henkilöille. Poisvedettävien tuotteiden parasta ennen -päiväys on 17.03.2018.

Semper on havainnut, että muutamassa paketissa Semper kuitupitoisia hiutaleita ”Flakes & Fibre” on ollut suklaapaloja. Suklaa ei kuulu tuotteeseen. Suklaata on vahingossa sekoitettu osaan hiutaleista valmistuksen aikana. Suklaa sisältää soijalesitiiniä.

Soijalesitiini valmistetaan soijasta, joka on allergeeni. Siksi Semper on päättänyt vetää pois
markkinoilta Kuitupitoiset hiutaleet Flakes & Fibre, joiden parasta ennen -päiväys on 17.03.2018.

Semper pahoittelee tapahtunutta ja pyytää tuotteen (parasta ennen 17.3.2018) ostaneita kuluttajia palauttamaan tuotteen ostopaikkaan hyvitystä varten tai ottamaan yhteyttä Semperin kuluttajapalveluun: kuluttajapalvelu@semper.fi

Lisätietoja antaa:

Malin Westling, Viestintäpäällikkö
Puh. +46 (0)733 32 31 26

sähköposti: malin.westling@semper.se

Kategoriat

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo, vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin miljardi Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 300 henkilöä 16 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.