Luonnonmukaisia lastenruokia Organixilta

Uusi värikäs valikoima lastenruokia Organixilta

Yksi Britannian suosituimpia lastenruokamerkkejä lanseeraa nyt uuden valikoiman luomuruokia Pohjoismaissa. Organix Just on värikäs valikoima ensiluokkaisia lastenruokia purkeissa ja pusseissa, jotka sisältävät jännittäviä ja maistuvia yhdistelmiä eri hedelmistä, vihanneksista ja viljoista. Ruoat on tarkoitettu juuri ruokien maailmaan tutustuville lapsille ja koska ne on valmistettu vain parhaista luomuraaka-aineista, jokaisessa on loistava maku, väri ja koostumus.

Siitä lähtien kun merkki lanseerattiin vuonna 1992, Organix on ollut edelläkävijä Britannian markkinoilla, ei pelkästään terveellisten ja maukkaiden luomulastenruokiensa ansiosta vaan myös siitä syystä, että se on asettanut uudet standardit ruokateollisuudelle. Lisäksi se on aina antanut vanhemmille hyviä neuvoja siihen, miten he voivat antaa lapsilleen parhaat edellytykset kehittyä ja kasvaa heidän varhaisen ruokamatkansa aikana.

”Me Organixilla teemme ensiluokkaista ruokaa koska me aidosti uskomme, että kaikilla, iästä riippumatta, on oikeus syödä hyvin ja koska me haluamme antaa lapsille parhaan mahdollisen alun elämälle”, sanoo Organixin toimitusjohtaja Philipp von Jagow. ”Kaikki ruokamme valmistetaan oikeista raaka-aineista, jotta ruoka maistuisi juuri siltä niin kuin pitää ja kaikki mitä valmistamme on tehty tiukkojen säännösten mukaan, jotta se on pienille nautiskelijoille turvallista.”

Uusi Organix Just -valikoima sisältää makuja sekä yksittäisistä hedelmistä että jännittäviä hedelmien, vihannesten ja viljojen makuyhdistelmiä, jotka on valmistettu huolella pelkästään ensiluokkaisista luomuraaka-aineista. Näin takaamme, että ruoissa säilyy hyvä rakenne sekä kaikki maut, värit ja innostamme vauvoja rakastumaan oikeaan ruokaan. Uusi valikoima sisältää myös muutamia Pohjoismaille tarkoitettuja ’markkinoille uusia raaka-aineita’ kuten pinaattia, kvinoaa ja myskikurpitsaa, antaen lapsille yhä uudenlaisia makuelämyksiä.

Uutta lastenruokahyllyssä:

Organix Just -purkit (120 g) 8 vaihtoehtoa: Just apple & green beans; Just apples; Just carrot & quinoa; Just apple, strawberry & blueberry; Just carrot, corn & butternut squash; Just corn, courgette & spinach; Just corn, apple & pineapple; Just apple, cinnamon & granola.

Organix Just -pussit (100 g) 4 vaihtoehtoa: Just apple, pineapple & sweet potato; Just mango, pear & granola; Just oatmeal, apple, banana, raspberry & blueberry; Just apple, pineapple & coconut.

Kaikkien ruokien ikäsuositus on 6 kuukaudesta eteenpäin.

Lupaamme: No Junk ja aina luomua

Organixin No Junk -lupaus on oma laatutakuumerkkimme, jonka löydät kaikista ruoistamme. Se ei ole mikään lain tai ruokateollisuuden vaatima merkki vaan se on vaativa säännöstö, jonka olemme itse kehittäneet, jotta voisimme tehdä entistä parempaa ruokaa lapsille.

Organix No Junk Promise

• Always Organic
  • Nothing unnecessary
  • Setting standards

Tietoa Organixista

Organixin matka alkoi vuonna 1992 kun Lizzie Vann perusti Organixin, tuotemerkin, jolla oli selkeä tavoite: tehdä lasten ruoista parempia. Näiden 25 vuoden aikana Organixista on kasvanut yksi Britannian suosituimpia tuotemerkkejä ja markkinajohtaja sormiruokien osalta sekä Britanniassa että viimeaikoina myös Pohjoismaissa. Organix Just -valikoimalla yhtiö jatkaa päättäväisesti standardien asettamista lastenruokateollisuudessa.

Pohjoismaissa Organixin myyjänä ja jakelijana toimii Semper AB.

Kategoriat

Semper on Pohjoismaiden johtava lastenruokien ja gluteenittomien tuotteiden valmistaja. Jo vuodesta 1939 olemme valmistaneet laadukkaita ja hyvänmakuisia tuotteita. Ruotsalaisen yhtiön pääkonttori sijaitsee Sundbybergissä ja tuotantolaitokset Götenessä ja Falunissa. Semper työllistää 200 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. Yhtiön liikevaihto on noin 1,2 miljardia Ruotsin kruunua. Semperin omistaa kansainvälinen elintarvikekonserni HERO, joka työllistää reilut 4 300 henkilöä 16 maassa. Löydät lisätietoa osoitteista www.semper.fi sekä www.semper.se.