Servaalilta huikea uutuus Alkon tilausvalikoimaan

Lehdistötiedote   •   Maalis 08, 2018 12:00 EET

Vicente Gandía Uva Pirata Petit Verdot on mielenkiintoinen uusi tuttavuus Alkon punaviinihyllyssä.Tämä ainoa espanjalainen Petit Verdot –rypäleestä valmistettu viini erottuu edukseen myös räväkällä ulkoasullaan Espanjan punaviinien perinteikkäässä valikoimassa.

Täyteläisessä ja rotevassa viinissä on paljon makua, mutta erittäin matala rikkisulfiittipitoisuus (34 mg/l).Maskuliinista viiniä suositellaan dekantoitavaksi noin ½-1 tunnin ajan ja parhaimmillaan se on pihvilihan, grilliruuan tai vaikkapa lammasruokien kanssa.Upea valinta siis vaikka pääsiäispöytään!

Alkon hinta: 14,98 €
Alkon tuotenumero: 932117

Lisätiedot ja näytepyynnöt:
Terhi Valkeapää
terhi.valkeapaa@momentingroup.com

Servaali Oy on yksi Suomen johtavista alkoholialan maahantuontiyrityksistä, jonka kivijalkana on kaksi suomalaista omistajayritystä, Olvi Oyj, joka on 140 vuotta vanha juomatuotteiden valmistaja sekä yli 25 vuotta juomatuotealalla toiminut Momentin Group Oy. Servaali toimii myös Ruotsissa, ja tulevaisuuden tavoitteina onkin paitsi kasvattaa markkinaosuutta Suomen markkinoilla, myös valloittaa uusia markkinoita Suomen rajojen ulkopuolella.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.