Servaalilta huikea uutuus Alkon tilausvalikoimaan

Vicente Gandía Uva Pirata Petit Verdot on mielenkiintoinen uusi tuttavuus Alkon punaviinihyllyssä.Tämä ainoa espanjalainen Petit Verdot –rypäleestä valmistettu viini erottuu edukseen myös räväkällä ulkoasullaan Espanjan punaviinien perinteikkäässä valikoimassa.

Täyteläisessä ja rotevassa viinissä on paljon makua, mutta erittäin matala rikkisulfiittipitoisuus (34 mg/l).Maskuliinista viiniä suositellaan dekantoitavaksi noin ½-1 tunnin ajan ja parhaimmillaan se on pihvilihan, grilliruuan tai vaikkapa lammasruokien kanssa.Upea valinta siis vaikka pääsiäispöytään!

Alkon hinta: 14,98 €
Alkon tuotenumero: 932117

Lisätiedot ja näytepyynnöt:
Terhi Valkeapää
terhi.valkeapaa@momentingroup.com

• uva pirata petit verdot
  • servaali

Servaali Oy on yksi Suomen johtavista alkoholialan maahantuontiyrityksistä, jonka kivijalkana on kaksi suomalaista omistajayritystä, Olvi Oyj, joka on 140 vuotta vanha juomatuotteiden valmistaja sekä yli 25 vuotta juomatuotealalla toiminut Momentin Group Oy. Servaali toimii myös Ruotsissa, ja tulevaisuuden tavoitteina onkin paitsi kasvattaa markkinaosuutta Suomen markkinoilla, myös valloittaa uusia markkinoita Suomen rajojen ulkopuolella.

Erkka Schönberg

Lehdistön yhteyshenkilö Business Unit Lead, Servaali Finland +358 (0)400 424377