55-vuotias Hobby Hall -brändi uudistuu

Tämän vuoden alusta suomalaisen SGN Groupin omistukseen siirtynyt Hobby Hall uudistaa brändinsä.Uusi ilme näkyy verkkokaupassa, markkinoinnissa sekä myymälässä 15.5.2017 alkaen. Muutos ei koske pelkästään brändi-ilmettä, vaan suomalaisille tuttu Hobby Hall muuttaa myös markkinoinnin konseptinsa sekä tapansa puhutella asiakastaan.

Kodin ja vapaa-ajan tuotteita myyvän Hobby Hallin liiketoiminta siirtyi vuoden 2017 alusta alkaen Stockmannilta suomalaiselle kaupan alan perheyritykselle SGN Group Oy:lle. Kevät on ollut Hobby Hallille uudistumisen aikaa, joskus vaikeuksienkin kautta. Uusi liike avattiin Vantaan Tammistossa ja uusittu verkkokauppa on käynnistynyt toukokuussa.

Nyt Hobby Hall on uudistanut myös brändinsä yhteistyössä Ivalo Creative Agencyn kanssa. Uutta on brändi-ilme, lupaus asiakkaille, puhetapa sekä markkinoinnin konseptit. Uudistus tulee näkymään kevään aikana niin uudessa verkkokaupassa, myymälässä kuin kaikissa mediapinnoissakin.

Hobby Hallin tavoitteena on nousta Suomen kiinnostavimmaksi kodin ja vapaa-ajan verkkokaupaksi. Sillä on laaja valikoima tuotteita, mm. kodin tuotteita (huonekaluja, mattoja, valaisimia, kodin tekstiilejä, astioita, ruoanvalmistusvälineitä), vapaa-ajan tuotteita (työkaluja, urheiluvälineitä ja
-tekstiilejä, vapaa-ajan kenkiä, leluja, lastentarvikkeita) sekä elektroniikkaa ja kodinkoneita.

Hobby Hallin uudistuminen tulee jatkumaan ja valikoimaa tullaan kehittämään kuluttajatutkimusten avulla.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Pekka Pättiniemi, Hobby Hall Oy, pekka.pattiniemi@hobbyhall.fi, puh. 050 1924

• Talous, rahoitus

• hobby hall oy

Hobby Hall on 1962 perustettu tuotteita ja palveluita verkkokaupan ja myymälän kautta tarjoava yritys. Sillä on yli puoli miljoonaa kanta-asiakasta. Merkittävä osa Hobby Hallin valikoimasta on tunnettuja merkkituotteita erityisesti kodin ja vapaa-ajan alueelta. Hobby Hall siirtyi osaksi suomalaista SGN Group -konsernia tammikuun 2017 alussa. www.hobbyhall.fi

SGN Group Oy on vuonna 1933 perustettu vahva ja kehittyvä suomalainen kaupan alan perheyritys, jonka toimialoihin kuuluvat urheilu-, kodin ja vapaa-ajan tuotteet, maatalous, teollisuuslaitteet sekä lumentekoon ja -hoitoon liittyvät laitteet. Konsernilla on merkittävää liiketoimintaa myös Venäjällä ja Ruotsissa. SGN Groupiin kuuluvat Agritek Oy, All Right Europe Oy, Anno Collection Oy, Hobby Hall Oy, Kessu Oy, S.G. Nieminen Oy, SGN Sportia Oy, SGN Tekniikka Oy, Sumeko Oy, Team Sportia AB, Sportringren AB ja Truebell Finland Oy. Vantaan Koivuhaassa sijaitsevan yhtiön liikevaihto on 200 miljoonaa € ja sen palveluksessa on yli 300 työntekijää. www.sgn.fi