Aggressiivisista moottorikelkoista kiinnostuneille - Tule katsomaan uusi Arctic Cat -mallisto KELEKKAMESSUILLA 2.-3.11.2019

Talvi on täällä ja uudet Arctic Cat -kelkat ovat nyt Suomessa. Tule näkemään ja kokemaan uusi Arctic Cat -mallisto Rovaniemen KELEKKAMESSUILLA 2.-3.11.2019. Jo liki 60 vuoden ajan Arctic Cat on kehittänyt ja valmistanut laitteita, joissa innovaatio ja uusin tekniikka yhdistyvät. Tämäkään vuosi ei ole poikkeus! Nosta itsesi kokonaan uudelle tasolle hankkimalla talouteesi Arctic Cat -moottorikelkka.

2020 kissamallisto

2020 line-upin kruunaa Cross Over -segmentin kokonaan uusi Riot-mallisto. Riot-mallistoon kuuluu kaksi eri laitetta RIOT ja RIOT X. Tutustu Riot-mallistoon KELEKKAMESSUILLA ja päätä kumpi on sinun valintasi.

Alustassa uusi Cross Action -tekniikka 146”:lla telastolla. 800-kuutioinen C-Tec2 8000 -moottori kolmannessa kehitysversiossa. RIOT X:stä löytyy RIOTiin verrattuna kapeampi raideväli, syvänlumen olkatapit ja pystyohjaus yhdistettynä karkeampikuvioiseen telamattoon. Nämä kaksi Cross Over -mallia antavat mahdollisuudet valita niin reittiajoa kuin myös syvänlumen ominaisuuksia. Valitse omasi.

Syvän lumen mallistossa löytyy M8000 HARDCORE ALPHA ONE ja M8000 MOUNTAIN CAT ALPHA ONE. Varustelussa laitteet eroavat toisistaan iskunvaimennuksen, penkin, jäähdytysjärjestelmän ja sähkökäynnistimen osalta. Telatunnelista löytyy syvän lumen kelkkailun täysin mullistanut Mono Rail -alusta. Tämän ajamisen keveyden koet ainoastaan Arctic Catin Alpha One -sarjan kelkan sarvissa! Telaston puolelta ei löydy syväänlumeen parempaa ratkaisua. Iskunvaimennuksesta huolehditaan Foxin premium osaston QS3-paketilla.

Reittikelkoista nähtävillä on ZR8000 RR 137” missä C-TEC2 800cc kolmannessa kehitysversiossa. Mallistosta löytyy myöskin Thundercat ZR9000. Thundercatin nimi kertoo jo melkein kaiken. Kyseessä on muskelikelkkojen kovin laite. Thundercatistä löytyy sähkösäätöinen alusta yhdistettynä 998cc nelari turboon, joka ei jätä ketään kylmäksi. Valitettavasti emme saaneet uutta Thundercattiä messuille.

Perheen junioreille Arctic Cat tarjoaa loistavan mahdollisuuden tutustua moottorikelkkailuun turvallisesti. Mallistossa on perheen pienimmille kelkkailijoille ZR120, ja hieman varttuneemmille ZR200. Nämä laitteet onkin parasta hommata jo messuilta pukinkonttiin, niin eipähän mene joulun pyhät sisällä murjottaessa!

Työkelkan viittaa kantaa sitkeä ja luotettava työjuhta BearCat XT. Jos haluat laitteeltasi työnteon ohella hieman muutakin, niin valintasi on varmasti Norseman X 8000 ES 153”. Tällä laitteella onnistuu työnteon lisäksi mainiosti myös vapaa-ajan kelkkailu, ja laite saadaankin helposti muutettua vaikkapa 2-paikkaiseksi retkikelkaksi.

Lisätietoja:

Timo Nummela, puh. 040 777 3705, timo.nummela@sgn.fi

• arctic cat
  • sumeko oy

Sumeko Oy on vuonna 1963 perustettu vapaa-ajan koneiden maahantuoja. Sumeko kuuluu SGN Groupiin, johon kuuluvat lisäksi Agritek Oy, All Right Europe Oy, Anno Collection Oy, Kessu Oy, S.G. Nieminen Oy, SGN Agricenter Oy, Price Club Oy, SGN Sportia Oy, Sportringen AB, SGN Tekniikka Oy, Sumeko Oy, OOO Sumeko ja Team Sportia Ab. SGN Group on 1933 perustettu vahva ja kehittyvä suomalainen kaupan alan perheyritys, joka tunnetaan vahvoista kansainvälisistä merkkituotteista. Konsernilla on merkittävää liiketoimintaa myös Venäjällä ja Ruotsissa. Toimialoihin kuuluvat urheilu ja vapaa-aika, kodin tuotteet, maatalous, teollisuuslaitteet sekä lumentekoon ja -hoitoon liittyvät laitteet.

www.sumeko.fi

www.arcticcat.fi