Laadukas liesituuletin palkitsee vaivan

Lehdistötiedote   •   Loka 27, 2010 17:45 EEST

Puutteellinen imuteho ja korkea äänentaso aiheuttavat eniten tyytymättömyyttä liesituulettimen
käytössä. Kotien avokeittiöratkaisut ovat asettaneet uusia haasteita myös liesituulettimille, joiden
toivotaan olevan tehokkaita, mutta hiljaisia. Kuitenkaan monet eivät remontointivaiheessa halua
panostaa liesituulettimeen, vaan investoivat mieluummin muihin kodinkoneisiin. Liesituulettimien
valinnassa muotoilu on tärkeää, mutta imuteholla ja matalalla äänentasolla on eniten merkitystä
käyttömukavuuden kannalta.

Hyvä liesituuletin hävittää käryn hetkessä
Siemens-valikoimasta löytyy liesituulettimia erilaisiin tarpeisiin. Liesituulettimet ovat käyntiääneltään
hiljaisia ja ulkonäöltään tyylikkään ajattomia. Teholtaan hyvä liesituuletin huolehtii
ruoanvalmistuksessa syntyvän höyryn ja käryn poistosta. Liesituuletinmalleja on useita: seinälle tai
keittiösaarekkeen yläpuolelle sijoitettavia, kalusteisiin sijoitettavia sekä esiin vedettäviä malleja.
Leveydet vaihtelevat 40 senttimetristä 120 senttimetriin. Tämän lisäksi niissä on monia käytännöllisiä
ominaisuuksia, kuten Ultra Sonic Sensor, jonka avulla liesituuletin tunnistaa käryn määrän keittiössä ja
säätää tehon automaattisesti ihanteelliselle tasolle.

Tuotetiedustelut
Kristiina Pakarinen, BSH Kodinkoneet, p. 020 751 0724, s-posti: kristiina.pakarinen@bshg.com

Lehdistömateriaali ja tuotekuvat
Elina Lehtola, Star Public Relations, p. 09 622 4004, s-posti: elina.lehtola@starpr.fi

* Tutkimus on tehty YouGovin internetpaneelina heinäkuussa 2010 Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Tutkimukseen osallistuivat 25-65 vuotiaat, sekä suurkaupungissa että maalaiskaupungeissa asuvat miehet ja naiset. Tutkimukseen osallistui 600 henkilöä, ja otos on maantieteellisesti edustava.
BSH Kodinkoneet Oy tuo maahan, markkinoi ja huoltaa Bosch- Siemens- ja Gaggenau-kodinkoneita. BSH on
maailmanlaajuisen Bosch and Siemens Home Appliances Groupin tytäryhtiö, joka on yksi maailman johtavista isojen kodinkoneiden valmistajista. Yhtiön liikevaihto Pohjoismaissa oli vuonna 2008 noin puoli miljardia euroa.

Tuotekuvat
Painokelpoiset kuvat Siemens-kuvapankista: www.siemens-home.fi,
kuvanumerot: 4264, 4353, 4474 ja 4797.

Lisätietoa Siemensin tuotteista ja liesituulettimista osoitteessa www.siemens-home.fi

PDF-tiedosto