Siemens Extreme Power Edition tuo ennennäkemätöntä puhtia kodinkoneisiin

Lehdistötiedote   •   Kesä 25, 2013 13:29 EEST

Siemens Extreme Power Edition kodinkoneilla kotityöt sujuvat nopeasti ja tehokkaasti ja jälki on tarkkaa. Ne täyttävät kaikkien Siemens-kodinkoneiden tapaan korkeimmatkin laatu- ja muotoiluvaatimukset. Extreme Power Edition-kodinkoneet tuovat siivoukseen ja silitykseen särmää voimakkaalla muotokielellään. Tehokkaiden ja huolellisesti suunniteltujen ominaisuuksien ansiosta aikaa jää elämässä muullekin kuin kotitöille.

Pölynimurin uudet tehokkaat moottorit

Siemens extremePower -pölynimurin uusi ja tehokas moottori imee ja suodattaa jopa 52 litraa ilmaa sekunnissa. Kompressoritekniikka takaa voimakkaan ilmavirtauksen, jonka avulla pölyt päätyvät pölypussiin entistäkin vauhdikkaammin. ExtremePower-pölynimureiden aerodynaamisesti muotoilun rungon ansiosta imurointi on myös energiatehokasta. Tyylikäs muotoilu ja ainutlaatuinen energinen värimaailma tuovat oman lisämausteensa imurointiin. ExtremePower-pölynimuri seuraa hyvin käyttäjää 360 astetta kääntyvän etupyörän avulla ja samalla se auttaa suojaamaan lattioita ja muita pintoja naarmuuntumiselta.

Sileää jälkeä nopeasti höyrysilityskeskuksella

Siemens höyrysilityskeskus tuottaa höyryä jopa 5,5 barin paineella. Valitsimen painalluksella käytössä on XTRM-höyry, joka tunkeutuu syvälle tekstiiliin ja oikoo vaikeimmatkin rypyt ja taitokset. Vesisäiliö on helppo täyttää silityksen aikana. Tehokkaan höyryntuotannon ansiosta silitys sujuu nopeasti, eivätkä paidan saumat vaikeuta silittämistä.

Höyrysilitysrauta jakaa höyryn optimaalisesti

ExtremePower-höyrysilitysraudan pohjan muotoilu auttaa höyryä jakautumaan tasaisesti.  Höyryrauta liukuu silitettävällä pinnalla kevyesti ja tasaisesti. Moottoroitu höyryn muodostus ja virta katkeavat automaattisesti, kun kahvan alla olevasta kytkimestä päästää irti. Tämä lisää turvallisuutta ja säästää energiaa.

Sarjan aktiivinen höyrysilityslauta sopii käytettäväksi sekä höyrysilityskeskuksien että höyryrautojen kanssa. Imutoiminto helpottaa silitettävän kankaan asettelua laudalle sekä imee höyryn syvälle silitettävään tekstiiliin. Puhallintoiminto helpottaa ohuiden ja varovaista käsittelyä vaativien tekstiilien silittämistä.

Pölynimurit

VSZ5XTRM11

53229

VSZ4GXTRM1