Siemens-induktiotaso TM Rakennusmaailman testin voittajaksi

Lehdistötiedote   •   Joulu 03, 2013 08:30 EET

Siemens EH651FN17-induktiokeittotaso nousi TM Rakennusmaailman (9/2013) testivoittajaksi.

TM Rakennusmaailma julkaisi numerossaan 9/2013 testin 60 senttimetriä leveistä induktiokeittotasoista. Kuuden testatun keittotason joukosta voittajaksi nousi Siemens EH651FN17 flexInduction -keittotaso.

Siemens EH651FN17E sai testin parhaan kokonaispistemäärän ja erityisesti Siemens erottui muista flexInduction-keittoalueen monipuolisuuden ja testatun joukon tasaisimman kuumennustuloksen ansiosta. Myös uusin tekniikka ja nykyaikainen ulkonäkö erottivat testivoittajan muista keittotasoista.

TM Rakennusmaailman testissä 25-asteinen vesi kuumennettiin kiehuvaksi. Lämpötilan jakautumista tarkasteltiin lämpökameralla. Siemens flexInduction -keittoalueen paisto-ominaisuudet olivat tasaisimmat.

Siemens flexInduction antaa mahdollisuudet monipuoliseen ruoanvalmistukseen

Siemens EH651FN17E -induktiokeittotason 40x24 senttimetrin kokoista keittoaluetta voidaan käyttää joko yhtenä isona tai kahtena erillisenä keittoalueena.

FlexInduction-keittoalueelle tarkoitetut lisävarusteet mahdollistavat entistä luovemman ja vaativamman ruoanvalmistuksen. Laajan alueen erittäin tasaisen paistotuloksen ansiosta myös erimuotoisilla ja -kokoisilla paistoastioilla on mahdollisuus saavuttaa erinomaiset tulokset.

FlexInduction-keittoalueelle on saatavana lisävarusteena myös esimerkiksi teppanyaki ja grillitaso. Teppanyaki tuo aasialaisen tuulahduksen ruoanvalmistukseen ja grillitasolla saat kauniin paistopinnan pihveihin.

Siemens EH651FN17E -induktiokeittotaso on yhdistettävissä keittotasoihin, joilla on sama facettiDesign.

Tuotetiedot:

Siemens EH651FN17 -induktiokeittotaso  1 495 €
Siemens HZ390522 -grillitaso  270 €
Siemens HZ390512 -teppanyaki  330 €

Painokelpoiset tuotekuvat kuvapankista tuotenumeroilla EH651FN17, HZ390522, HZ390512

Lisätiedot:

Lisätietoa tuotteista: http://www.siemens-home.fi/