Uusi Siemens flexInduction – induktiokeittotaso, joka tarjoaa maksimiominaisuudet ruoanvalmistukseen

Lehdistötiedote   •   Huhti 15, 2013 13:04 EEST

Siemens flexInduction tuo entistä enemmän vapautta ruoanvalmistukseen. Keittotaso tunnistaa kattiloiden ja pannujen sijainnin ja koon, joten tasolla voi käyttää samanaikaisesti useita erikokoisia pannuja ja niiden paikkoja voi vaihdella tarpeen mukaan. Keittotasolla on myös helppo itse valmistaa useita erilaisia maistuvia tapaksia kotioloissa, tai hyödyntää uusia lisävarusteita, joita ovat perinteinen japanilainen teppanyaki-paistoalusta, grilli ja paistoastia. Paistoastiaan voi hankkia höyrytyslisäosan.

”FlexInduction-keittotaso on hyvä esimerkki siitä työstä, jota Siemens tekee kehittääkseen yhä innovatiivisempia kodinkoneita. Tavoitteemme on tehdä ruoanvalmistuksesta entistä helpompaa ja hauskempaa. Uudet flexInduction-keittoalueet antavat kotikokeille vapaat kädet toteuttaa luovuuttaan ruoanvalmistuksessa”, sanoo BSH Kodinkoneiden markkinointipäällikkö Kristiina Pakarinen.

Lisävarusteilla monipuolisuutta ruoanvalmistukseen

flexInduction -keittoalueille tarkoitetut uudet lisävarusteet tuovat mukanaan luovuutta ruoanvalmistukseen. flexInduction -keittoalueen erittäin tasainen paistotulos saadaan entistä paremmin hyödynnettyä. Japanilainen teppanyaki-paistotaso soveltuu erinomaisesti lihan, kalan, äyriäisten ja kasvisten nopeaan kypsentämiseen. Grillitasolla saa kauniin paistopinnan pihveihin. Paistoastiassa, jossa on höyrylisäosa, ruoka kypsyy niin, että maku, ravintoaineet ja väri säilyvät parhaalla mahdollisella tavalla ja lopputulos on terveellinen.

Innovatiivinen muotoilu

Kuten muissakin Siemens-kodinkoneissa, myös flexInduction-keittotasossa on kiinnitetty paljon huomiota käyttökokemukseen ja muotoiluun. Kaksi reunimmaista induktioaluetta ovat leveydeltään 24 senttimetriä ja korkeudeltaan 40 senttimetriä. Molempien keittoalueiden alla on neljä induktoria, jotka reagoivat keittoastioiden kokoon ja sijaintiin keittoalueella. Keskimmäinen alue on myös 24 senttimetriä leveä ja 30 senttimetriä korkea ja sen alla on kolme induktoria.

Siemens powerBoost -toiminnon sekä 17 tehotason avulla keittoastia kuumenee nopeasti ja tarkasti ja säästää samalla sähköä. Keittotasossa oleva ajastin kytkee tason pois päältä säädetyn ajan kuluttua loppuun, mikäli ajastin on aktivoitu.

Tuotetiedot  Tuotenumero  Suositushinta

Siemens flexInduction  EH 975SV17E  3080  €

Painokelpoiset tuotekuvat kuvapankista:  kuvanumerot 5353, 5422, 5421, 5420, 5419, 5418, 5417

Lisätiedot:

Lisätietoa tuotteista http://www.siemens-home.fi/

Kuvapyynnöt
Cocomms
s-posti joni.svard (at) cocomms.com

BSH Kodinkoneet Oy on Euroopan johtavan kodinkonevalmistajan Bosch and Siemens Home Appliances Groupin tytäryhtiö. BSH Kodinkoneet myy ja markkinoi Bosch, Siemens, Gaggenau ja NEFF -kodinkoneita. Yhtiön liikevaihto Pohjoismaissa oli vuonna 2012 noin puoli miljardia euroa.