Rabobank ja Signicat yhteistyöhön

Rabobank ja Signicat avaavat Hollannin digitaalisen identiteetin markkinat

Signicat on sopinut 12.5.2017 Rabonkin kanssa yhteistyöstä digitaalisten palveluiden tarjoamisesta Rabobankin asiakkaille. Rabobank on yksi Hollannin suurimmista pankeista, joka alkaa tarjoamaan asiakkailleen digitaalista tunnistus- ja allekirjoituspalvelua, identiteetinhallintaa sekä digitaalista arkistointipalvelua. Palvelu lanseerataan ‘Rabo eBusiness’ -nimikkeellä. Signicat toimittaa palvelun teknisen alustan, eli toimii ns “white label” toimittajana. Signicatilla on jo entuudestaan vahva jalansija Pohjoismaissa, mutta yhteistyön avulla se saa lentävän lähdön Hollannin markkinoille.

Lue koko lehdistötiedote:

Signicat on norjalainen vuonna 2006 perustettu luottamuspalveluiden tarjoaja. Signicat tarjoaa sähköistä tunnistautumis- ja välityspalvelua sekä allekirjoituspalvelua. Signicat on markkinajohtaja alallaan ja käsittelee vuositasolla kymmeniä miljoonia tapahtumia. Lue lisää Signicatin ratkaisuista www.signicat.com/products