Tutustu smartphoton uniikkiin smarttakuuseen

Lehdistötiedote   •   Elo 24, 2015 06:00 EEST

100% tyytyväisyystakuu. smartphoton uniikki takuu luo turvallisuutta.

Kuvatuotteiden tekeminen smartphotolla on helppo ja kätevä tapa tallentaa parhaat muistot.

Monet asiakkaamme käyttävät paljon aikaa täydellisen Kuvakirjan luomiseen, tarkasti valikoiduilla kuvilla ja teksteillä. Mutta parhaatkin voivat tehdä kirjoitusvirheitä tai kirjoittaa väärän vuosiluvun, mikä tietysti on ikävää. Smarttakuulla asiakkaalla on mahdollisuus korjata virhe ja tilata uusi tuote ilman lisämaksua, vaikka olisi itse kirjoittanut väärän tekstin Kuvakirjaan tai valinnut väärän kuvan Canvastaululle tai Mukille. Meille on tärkeää että asiakas on täysin tyytyväinen tilaamaansa tuotteeseen.

Tarjoamme smarttakuun Kuvakirjoille, Seinäkoristeille, Kalentereille, Kuvalahjoille ja Kuvakorteille.

”Asiakkaamme ovat hyvin luovia ja taitavia, mutta voivat silti toisinaan kirjoittaa esim. väärän päivämäärän häiden kutsukortteihin. Tällöin on turvallista voida ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadakseen tehdä uudet kutsukortit, ilman lisämaksua. Asiakkaat ovat helpottuneita ja iloisia tästä, mikä tietysti myös ilahduttaa meitä.” sanoo E-commerce manager Anna Willgohs.

Lue lisää smarttakuusta

smartphoto – fotoliikkeesi netissä!

smartphoto, entinen ExtraFilm, on yksi Euroopan johtavista valokuvanvalmistajista netissä. Meillä voit tehdä persoonallisia kuvatuotteita omista valokuvistasi. Kehittää Kuvia, tehdä Kuvakirjoja, Canvas-tauluja, Suurennoksia tai Kuvalahjoja kuten kuvamukeja, hiirimattoja, kuvakalentereita tai jotakin muuta suuresta valikoimastamme! Päästä mielikuvituksesi valloilleen jo tänään. Tarjoamme smarttakuun – 100% tyytyväisyystakuu.

Kommentit (0)