Uudet ihanat kuvatuotteet: Karkkipussit ja Karkkirasiat!

Lehdistötiedote   •   Helmi 06, 2013 11:53 EET

Kevään kunniaksi smartphoto lanseeraa uudet ihanat kuvalliset karkkipussit ja karkkirasiat. Uudet tuotteet sopivat mainioisti erilaisiin juhliin häistä kastejuhliin ja syntymäpäiville.

Karkkirasiat ovat pieniä pyöreitä metallirasioita, joihin liitetään pienet tarraetiketit. Etiketin mallin voit valita valmiista teemoista, joihin lisätään kuva ja teksti tai voit suunnitella etiketin kokonaan itse.

Karkkipussit ovat pieniä sellofaaninpusseja, joihin kinnitetään kartonki sulkija. Kartonkisulkijaan voit itse lisätä kuvan ja tekstit. Voit valita valmiista malleista tai suunnitella itse. Pussit voi karamellien sijaan täyttää myös mausteilla tai teellä.

Sekä rasiat että pussit ovat aivan mainio vaihtoehto perinteisille hääkarkeille.

Tänä vuonna smartphoto lanseeraa yli 30 uutta kuvatuotetta, jotta asiakkailla olisi aina jotain uutta kokeiltavaa. Seuraavat uutuudet ovat luvassa jo helmikuun aikana.

smartphoto Nordics

Kuvat ovat hauskoja! smartphoton asiakkaat voivat helposti ja turvallisesti tallentaa parhaat muistot itseään piristämään ja samalla tallentaa ne myös tuleville sukupolville. Takaamme aina parasta laatua edulliseen hintaan. Vuodesta 1972 (tuolloin ExtraFilminä) olemme kehittäneet miljoonia kuvia ja tänään smartphotolla on yli 50 miljoonaa tyytyväistä asiakasta, olemme myös Euroopan johtava valokuvien kehittäjä.

Paljon enemmän kuin pelkkiä kuvia
 Valokuiven lisäksi tuotamme yhä kasvavassa määrin  yksilöllisiä kuvakirjoja, kalentereita, kortteja, canvas-tauluja, suurennoksia ja erilaisia kuvalahjoja, kuten keittiötuotteita, toimistotarvikkeita, lasten lahjoja, yms.

Kuvat ovat tänä päivänä, niin pajon enemmän kuin ennen. Voit luoda niiden avulla ainutlaatuisen kirjan, kantaa niitä mukanasi laukun tai iPad suojakuoren muodossa. Ihailla niitä toimistossasi kalenterin tai vaikkapa muistivihon muodossa, sisustaa niillä kotisi taulujen, mukien, tarjottimien yms. muodssa. Tehdä lapsellesi kuvallisia leluja, kuten muistipelin. Vain oma mielikuvituksesi on rajana.

Kommentit (0)