Sicily is my love - Smeg x D&G

Dolce&Gabbana ja Smeg ovat toteuttaneet jälleen uuden luovan yhteistyöprojektin. Sicily is my love on uniikki yhteistyö Made in Italy-laadulla, joka sisältää upeat, näiden kahden brändin hengen vangitsevat pienkodinkoneet.

Leivänpaahtimet, sitrusmehustimet, espressokoneet, vedenkeittimet, tehosekoittimet ja slow-mehustimet ovat kaikki koristeltuja kirkkaanvärisillä sitrushedelmillä, kaktuksilla sekä kirsikoilla ja perinteisillä Sisilialaisilla koristemotiiveilla, kuten crocchilla. Kauniit kukkakuviot ja Etelä-Italian luonnon maisemista inspiroituneet kuvat Etna-vuoresta, vuoristoista, Pollux-temppelistä sekä Castorin raunioista ovat myös löydettävissä tuotteiden kuvituksesta.

Kaikki tuotteiden kuvamotiivit symbolisoivat yhteyttä Sisilian, Domenico Dolcen ja Stefano Gabbanan välillä, sekä yleisesti itse Italiaa ja sen rikasta ruokakulttuuria, joka aina ollut Smegille erityisen rakas. Ruoan innoittamat, Etelä-Italialaiset kodinkoneet juontavat juurensa kotiseutujensa perinteistä. Nämä pienet, mutta arvokkaat keittiökoneet ovat todisteita Smegin useiden vuosien kokemuksesta designtuotteiden suunnittelun ja valmistuksen parissa.

• dolce & gabbana
  • keittiön pienkoneet