Lisää kategorioita Sony World Photography Awards -valokuvakilpailuun – vielä kuukausi aikaa osallistua

Uusia julkaisuvapaita valokuvia on saatavilla osoitteessa press.worldphoto.org

Ilmoittaudu ilmaiseksi osoitteessa www.worldphoto.org

4. joulukuuta, 2018: Kahdestoista vuosittainen Sony World Photography Awards -valokuvakilpailu on jälleen käynnissä ja ilmoittautumisaikaa on jäljellä kuukausi.

Nyt 12. kertaa järjestettävä Sony World Photography Awards -kilpailu kerää yhteen nykyvalokuvauksen parhaimmistoa kuluneelta vuodelta eri genreissä. Maksuttomaan kilpailuun voi osallistua osoitteessa www.worldphoto.org/swpa.

Sony World Photography -valokuvakilpailu toimii ponnahduslautana kansainvälisiin parrasvaloihin. Loppukilpaluun valitut ja sarjojen voittajat saavat osakseen näkyvyyttä ja tunnustusta ympäri maailmaa.

Ilmoittautuminen, takarajat ja tuomaristo

Tuomaristo palkitsee vuonna 2019 kuluneen vuoden parhaat nykyvalokuvat seuraavissa kilpailuissa:

§Avoin sarja – paras yksittäinen valokuva

§Nuorisosarja, 12–19-vuotiaat valokuvaajat – paras paikallisen valokuvaajan ottama yksittäinen kuva kustakin yli 60:sta eri maasta.

§Kansallinen sarja – paras yksittäinen valokuva

Osallistumisen takaraja on 4.1. 2019

Ammattilaissarja – paras kuvasarja

Osallistumisen takaraja on 11.1. 2019

Kilpailun ilmoittautuminen on ilmaista ja ilmoittautua voi osoitteessa www.worldphoto.org/swpa

Täydelliset kuvaukset eri kategoriasta näet tästä.

Tuomariston puheenjohtajina toimivat: Mike Trow, Kuvatoimittaja, British Vogue (Ammattilaissarja) and Rebecca McClelland, Valokuvausjohtaja / Taideteollisuustuote Saatchi Saatchi & Prodigious (Open, Youth competitions and National Awards). Täydelliset tiedot tuomaristosta on nähtävillä täältä: https://www.worldphoto.org/sony-world-photography-awards/judges

Palkinnot ja näyttely

Vuoden valokuvaaja palkitaan 25 000 Yhdysvaltain dollarin suuruisella rahapalkinnolla ja avoimen sarjan kokonaisvoittaja palkitaan 5000 Yhdysvaltain dollarin suuruisella rahapalkinnolla. Kaikkien kategorioiden voittajat palkitaan Sonyn uusimmalla kamerakalustolla ja ammattilaiskategorioiden voittajat pääsevät Lontooseen Sony World Photography Awards -gaalaillalliselle keskiviikko 17.4.2019.

Voittajavalokuvat sekä loppukilpailukuvat ovat jälleen näytillä Lontoossa Somerset Housessa pidettävässä näyttelyssä 18.4–6.5.2019.

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on music-, pictures-, interactive entertainment- ja online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2018 päättyneenä tilivuonna oli noin 77 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net