Sonyn uusi kompakti soundbar tarjoaa vahvaa äänenlaatua ja tyylikkään solakkaa muotoilua

• Kompakti soundbar sisäänrakennetulla subwoofer-bassokaiuttimella ja S-Force Pro Front Surround -ominaisuudella toistaa syvät bassot ja tuottaa laajan surround-äänialueen.
  • Kompakti ja tyylikäs soundbar sulautuu helposti olohuoneeseen.
  • Valittavana on kaksi värivaihtoehtoa: hiilenmusta ja kermanvalkoinen.

Sonyn uusi kompakti 2.1-kanavainen HT-SF200-soundbar luo kotisohvalle elokuvateatterin tunnelman. Lisäksi se näyttää hyvältä – soundbar on erityisesti suunniteltu sopimaan muun sisutuksen tyyliin. Kompakti soundbar ei tarvitse erillistä subwoofer-bassokaiutinta, vaan se toistaa mutkitta elokuvien ja TV-ohjelmien matalat taajuudet ja kirkkaat äänet.

Solakkalinjaisessa ja tyylikkäässä soundbarissa on sisäänrakennettu subwoofer-bassokaiutin ja siinä on myös Dolby Digital -koodekin tuki, joten äänenlaatu ei jätä juuri toivomisen varaa. Kompaktista koosta huolimatta soundbarin S-Force PRO Front Surround -ominaisuus luo vaikutelman, että katsoja olisi ympäröity kaiuttimilla – ilman lattialla risteileviä johtoja.

Helppo yhdistää

SF200-soundbar on helppo yhdistää televisioon HDMI ARC -liitännällä, optisella yhteydellä tai Bluetooth®1-yhteydellä. Soundbarin voi yhdistää langattomasti myös muihin älylaitteisiin Bluetooth®-tekniikalla. Vaihtoehtoisesti SF200-soundbarissa on kätevä USB-sisääntulo, johon saa liitettyä laitteen helposti ja sitä kautta lähteestä voi toistaa sisältöä nopeasti.

Täydellinen pari

SF200 on kaiken kattava tyylikäs äänentoistoratkaisu, joka on suunniteltu sopimaan sisustukseen, eikä äänenlaadusta tarvitse tinkiä. Laite on täydellinen ratkaisu pienempiin huoneisiin, sillä se mahtuu helposti hyllyyn tai tasoille sijoitettuna joko television etu- tai takapuolelle. Laitteen materiaalivalinnat, kuten nahkamainen päällinen ja komposiittiset sivustat, on sulautettu yhteen saumattomasti. Soundbar on saatavilla kahdessa nykyaikaisessa värissä, hiilenmustana (HT-SF200) ja kermanvalkoisena (HT-SF201).

HT-SF200 ja HT-SF201 tulevat myyntiin Suomessa maaliskuussa 2018.

Laitteiden suositushinnat ovat:

HT-SF200 ja HT-SF201:n. 250 euroa

Lisätietoja on saatavilla tuotesivuilta: HT-SF200/HT-SF201

• 1)Bluetooth®-yhteydelle tarvitaan BluetoothA2DP(A2DP (Advanced Audio Distribution Profile)) -yhteyttä tukeva BRAVIA®

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordic lene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto sony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364

Sony lyhyesti:

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on Music-, Pictures-, Computer Entertainment- ja Online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2017 päättyneenä tilivuonna oli noin 76 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net

• ces 2018
  • sf200