Sonyn XG95-sarjan 4K HDR-televisiot pian kauppoihin

Sonyn XG95-sarjan 4K HDR-televisiot tulevat kauppoihin maaliskuun alusta lähtien. Niissä on lukuisia kehittyneitä teknisiä ominaisuuksia, muun muassa kuvanlaadun ja akustiikan saumaton yhdistelmä Sound-from-Picture Reality™ -teknologian ansiosta.

XG95-sarjan (85”, 75”, 65” ja 55”) 4K HDR Full Array LED TV

• Kuvaprosessorina X1™ Ultimate, jonka ansiosta ensiluokkainen 4K HDR -katselukokemus, lisäksi Object-based Super Resolution, Object-based HDR remaster, Super Bit Mapping™ 4K HDR sekä Dual Database -prosessointi.
  • X-tended Dynamic Range™ PRO takaa kuusinkertaisen kontrastin normaaliin LED-televisioon verrattuna.
  • Acoustic Multi-Audio sekä Sound Positioning Tweeters tuovat Sonyn Sound-from-Picture Reality -kokemuksen.
  • X-Wide Angle minimoi värinmuutoksen sivulta katsottuna. (Saatavilla 85”- ja 75”-kokoisissa.)
  • X-Motion Clarity näyttää nopeat tapahtumat selkeästi.
  • Netflix-kalibrointitila tuo sisällön ruudulle juuri sellaisena kuin tekijät ovat tarkoittaneet.
  • Dolby Vision™ elävöittää tapahtumat autenttisesti ja Dolby Atmos™ tarjoaa immersiivisen äänen.
  • Android TV sekä Google Assistant.
  • Älykäs ja helppo kauko-ohjaus: kytke laitteita HDMI:n kautta ja hallitse niitä kaikkia käyttämällä yhtä kaukosäädintä.
Malli EUR
KD75XG9505BAEP 4.600
KD65XG9505BAEP 2.900
KD55XG9505BAEP 2.100

Yllä olevat hinnat ovat vähittäiskaupan suositushintoja. Maaliskuun alusta saatavilla olevat koot: 55”, 65”, 75”. 85-tuumainen malli tulee kauppoihin myöhemmin keväällä ja sen hinta ilmoitetaan jäljempänä.

Google, Android TV ja muut siihen liittyvät merkit ja logot ovat Google LLC: n tavaramerkkejä. Prime Video ja kaikki siihen liittyvät logot ovat Amazon.com, Inc:n tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä.

• televisio

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on music-, pictures-, interactive entertainment- ja online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2018 päättyneenä tilivuonna oli noin 77 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net