Uusi 54 voltin 8 kg:n akkukäyttöinen poravasara lyömättömällä iskuvoimalla

DEWALTin uusin lisäys maailmankuuluun akkukäyttöiseen 54 voltin XR FLEXVOLT -sarjaansa on huipputehokas poravasara. Uusi 8 kg:n valikoimaan kuuluva DCH733 on varustettu SDS-Max-työkalunpitimellä ja siinä on markkinoiden tehokkain iskuvoima.

DEWALTin uusi poravasara soveltuu erityisen hyvin vaikeapääsyisille rakennustyömaille, joissa työskentelyolosuhteet ovat äärimmäisen vaativat ja sähköverkkoa ei ole. DCH733 on tähän mennessä tehokkain akkukäyttöinen SDS-Max-poravasara, jonka DEWALT on tuonut markkinoille. Se on tarkoitettu erityisesti raskaiden betonirakenteiden poraamiseen, vaativaan purkamistyöhön sekä muurikiinnityksiin. DCH733 tarjoaa johdottoman laitteen vapautta yhdistettynä huipputehokkaaseen 54 voltin akkuun ja DEWALTin hiiliharjattomaan moottoriin. Poravasaran teho on siten erinomainen ja käyttöaika mahdollisimman pitkä.

Iskuvoima on peräti 13,3 joulea, joka on ainutlaatuisen korkea akkukäyttöiselle koneelle. Uudella mallilla on mahdollista porata jopa 48 mm:n syvyisiä reikiä betoniin. DCH733 pystyy esimerkiksi poraamaan kahdeksan 32 x 180 mm:n syvyistä reikää yhdellä latauksella DCB547-akulla varustettuna.

Uudessa poravasarassa on myös huomioitu DEWALTin Perform & Protect -turvallisuusohjelma, joten se täyttää tärinää, työkalunhallintaa ja pölynhallintaa koskevat tiukat vaatimukset suorituskyvystä tinkimättä. Tehokkaasta iskuvoimastaan huolimatta poravasarassa on luokkansa alhaisin tärinätaso (9,0 m/s2) tärinää vaimentavan kahvan ansiosta. Mekaaninen ja elektroninen vastapyörimisjärjestelmä helpottaa työkalun hallintaa ja katkaisee virran heti, jos jotain menee vikaan. Poravasaran lisävarusteella voidaan tehokkaasti suojautua haitallisilta pölyhiukkasilta.

DCH733 on kompakti, hyvin tasapainotettu ja ergonomisesti suunniteltu, joten sen käyttö on miellyttävää ja kädet eivät väsy pitkienkään työrupeamien aikana.

DEWALT on samalla lisännyt johdollisten koneidensa valikoimaan kolme uutta tehokasta poravasaraa vaativiin työtehtäviin (D25733, D25872 ja D25773). Uudet vasarat ovat 25 prosenttia nopeampia kuin aikaisemmat mallit ja niiden iskuvoima on 13,3 J–19,4 J. Valikoimaan kuuluvat 8 kg- ja 10 kg -mallit, joilla voidaan porata jopa 48 mm:n ja vastaavasti 52 mm:n syvyisiä reikiä.

Hinta: SDS Max -poravasara DCH733X2 sis. 2x9Ah:n akut, latauslaitteen ja laukun 1249 euroa sis. alv:n 24 %.

• poravasara

Olemme työkalualan maailman nro 1 . Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asettamme standardit suorityskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.