Suomen Moneta jatkaa yhteistyötä Sotiemme Veteraanien kanssa

Lehdistötiedote   •   Syys 30, 2010 12:00 EEST

Suomen Moneta on vuodesta 2006 tehnyt tiivistä yhteistyötä Sotiemme veteraanien kanssa erilaisten keräyskampanjoiden suunnittelussa sekä viestinnän, markkinoinnin ja myynnin toteuttamisessa.

Sotiemme veteraanien keräyskampanjan käynnistyessä huomenna 1.10.2010 Suomen Moneta on jälleen mukana auttamassa, myymällä veteraaniheijastimia verkossa (www.veteraanit.fi).

− Niin kauan kuin sotiemme veteraanit haluavat meidän auttavan ja tarvitsevat meidän apuamme, niin kauan tulemme näissä keräysasioissa myös olemaan mukana, maajohtaja Janne Häkkinen sanoo.

Häkkinen luovutti torstaina 30.9. Veteraanivastuu ry:n puheenjohtaja Aarno Strömmerille shekin, joka liittyy talvisodan muistovuoden yhteistyön tuottoon. Suomen Monetan uusimmista kampanjoista oli kertynyt 25 000 euroa Sotiemme veteraaneille. Kaikkiaan Suomen Monetan yhteistyön tuotto veteraaneille vuosina 2006-2010 on yhteensä noin 1,8 miljoonaa euroa.

www.veteraanit.fi