Intro – pesunkestävä kalusteuutuus.

Metalliset kylpyhuonekalusteet ovat jo pitkään olleet kasvava kansainvälinen trendi alalla. Nyt myös Svedbergs on päättänyt laajentaa valikoimaansa tämän erityisen kestävän materiaalin suuntaan. Vuoden 2017 aikana uusi kalustesarja Intro lanseerataan kaikissa Pohjoismaissa.

Erityisen kestävä kylpyhuonekaluste
Puhtaat linjat, käytännöllisyys, materiaalina metalli. Muotoilua ja toiminnallisuutta kauniissa symbioosissa. Uutuus Intro on kylpyhuonekaluste, joka kestää kovia otteita.

– Meillä on vankka kokemus metallisten tuotteiden valmistuksesta. Svedbergs sai aikoinaan alkunsa juuri peltikalusteista, kertoo Stefan Svensson Svedbergsiltä.

Pieneen kylpyhuoneeseen
Intro sopii pelkistetyn muotoilunsa ansiosta pieneenkin tilaan. Kaluste on saatavilla leveyksissä 45, 50 ja 55 cm, syvyys 35 cm. Kuten muutkin Svedbergsin kalusteet, myös Intro valmistetaan Svedbergsin omalla tehtaalla Dalstorpissa.

Intro kestää vettä
Intro valmistetaan galvanoidusta teräksestä. Tämä materiaali kehitettiin alunperin autoteollisuuden käyttöön. Kalusteen jokainen osa käsitellään sinkki-rautapinnoitteella, minkä ansiosta materiaali kestää korroosiota erityisen hyvin. Käsittelyn ansiosta myös väri kiinnittyy pintaan paremmin ja lopputulos on ensiluokkainen.

– Me uskomme vahvasti Introon, joka tuodaan markkinoille koko Pohjolassa tämän kevään aikana, sanoo Svensson.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Svedbergs aloitti toimintansa peltisepänverstaana 1920 ja alkoi valmistaa uudentyyppisiä peilikaappeja vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla Svedbergs aloitti kylpyhuonekalusteiden valmistuksen ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntauksen; kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia ja kehittää jatkuvasti valikoimaansa vastaamaan kuluttajien tarpeita kylpyhuoneissa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.