Jännittäviä kevätuutuuksia Svedbergsiltä

180° Rista huokuu teollista henkeä

Tämän vuoden uutuuksia Svedbergsillä ovat Forma Fri, DK Nord, suihkukalustesarja Skoga sekä useita ammeita eri materiaaleista. Nyt markkinoille tulee lisäksi 180˚ Rista. Huolella mietitty muotoilu yhdistettynä trendikkääseen ulkoasuun on konsepti, joka toimii.

Rista on 180˚ -suihkutilakalustesarjaan kehitelty lisä, josta huokuu teollisrakennuksista tutut piirteet. Laadukasta muotoilua, joka tuo rouheampaa ilmettä kylpyhuoneeseen. Trendikäs ristikkokuviointi on tehty lasin ulkopinnalle karkaisun yhteydessä. Raamit muistuttavat klassisia teollisuusrakennusten ikkunaruutuja. 180˚ Ristassa löytyy useita malleja ja kokoja.

Ota Selfie!

Seuraava uutuus on pyöreä Selfie –peili, joka on ajaton ja trendikäs samaan aikaan. Tyylikäs peili LED –valoreunuksella luo miellyttävän valon koko peilin ympäri. Valo on himmennettävissä suoraan peilin pintaa koskettamalla. Peilit ovat fiksu ja yksinkertainen sisustuselementti, jolla saadaan huone tuntumaan suuremmalta kuin mitä se onkaan. Selfie luo ilmavan ja ryhdikkään ilmeen niin kylpyhuoneeseen kuin kodin muihinkin huoneisiin.

Skoga –perhe kasvaa

Suosittu suihkukalustesarjamme Skoga on löytänyt paikkansa kylpyhuoneista modernin muotoilunsa avulla.Sarjasta löytyy vaihtoehtoja perusratkaisuista ylellisiin. Valikoimassa on paljon malleja ja mittoja ja nyt niitä on entistä enemmän.

Lisätiedot:

Markkinointikoordinaattori

elina.kunnas@svedbergs.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Svedbergs aloitti toimintansa peltiverstaana vuonna 1920 uudentyyppisten peilikaappien valmistus alkoi vuonna 1962. 70 -luvulla kehitettiin kylpyhuonekalustevalikoima ja 80 - luvulla tämän päivän suuntaus, jossa kehitetään, valmistetaan ja markkinoidaan koko kylpyhuoneen kalustus Svedbergs -tuotemerkin alla. Nykyään yritys on Pohjolan markkinajohtaja kylpyhuonekalusteissa ja kehittää jatkuvasti tuotevalikoimaansa markkinoita kuunnellen. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Länsi- Götanmaallassa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.