Lehdistötiedote kylpyhuonekaluste Dalstorp

Svedbergs herättää henkiin pohjoisen talonpoikaisromantiikan uudessa kalustesarjassa nimeltä Dalstorp. Torppa maaseudulla, punaiset mökit ja yksinkertaiset kalastajien majat ovat olleet esikuvina kehittäessämme tätä charmanttia kalustesarjaa.

Vaikka kalustesarjan design onkin aivan uudenlainen, on sarjassa tunnistettavissa tuttuja piirteitä. Ehkä sen vuoksi, että rustiikki ilme pohjautuu pohjoismaiseen muotoiluhistoriaan.

Oikea tunnelma tavoitetaan massiivipuulla, joka petsataan harmaaksi tai valkoiseksi. Näin puu ikääntyy arvokkaasti. Vuosien saatossa kaluste saa luonnollista ajan patinaa, joka tuo kalusteelle entistä aidomman ominaisuuden. Yhdistä toki romanttiseen allaskaappiin joku upeista peileistämme.

Yksinkertaisen ulkomuodon sisälle kätkeytyvät ratkaisut ja laatu, joita kuvaa Svedbergsin tarkkuus yksityiskohdista ja turvallisuudesta.

Tervetuloa romanttiseen aamuun, suloiseen iltaan tai ihanaan spa-hetkeen kylpyhuoneessa. Dalstorp on charmikas kylpyhuonekalustesarja, jolle on helppo avata sydämensä.

Tietoa kalustesarja Dalstorpista
Tuotteet: Allaskaapit, kolme erilaista posliiniallasta, pöytätasot graniitti tai tammi (tason päälle asennettavan altaan kanssa), pyöreä peili ja neliskulmainen peili valaisimella.
Materiaali: Massiivipuu
Värit: Valkoinen ja harmaa petsi

Kalustesarja on saatavana 1. helmikuuta. Jälleenmyyjämme löydät www.svedbergs.fi

Yhteyshenkilö

Kati Ala-Renko
Markkinointikoordinaattori.
(09) 584 10 303
kati@svedbergs.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuone
  • kylpyhuoneelle
  • kylpyhuonekalusteet

Svedbergs ei ole aina valmistanut kylpyhuonekalusteita. Yrityksen historia alkoi, kun Holger Svedberg aloitti maitotonkkien valmistuksen peltisepänverstaassaan vuonna 1920. Kun hänen poikansa siirtyivät vetovastuuseen kuusikymmentäluvulla, alkoi peilikaapin valmistus. Se oli uutuus, joka mullisti Ruotsin kylpyhuoneet. Kukaan ei aikaisemmin ollut yhdistänyt kylpyhuoneen kaappia ja peiliä. Pian perustettiin suuri puusepänverstas ja kylpyhuonekalusteiden valmistus pääsi kunnolla vauhtiin.

Tänä päivänä Svedbergs on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia. Svedbergs valmistaa ja kasaa kaikki kylpyhuonekalusteet valmistetaan omassa tehtaassa Dalstorpissa, Ruotsissa.