Uusi muotokieli Svedbergs Ideakirjassa 2011

Lehdistötiedote  •  2011-02-24 10:19 EET

Svedbergsin uusi Ideakirja on ilmestynyt. Suurin uutuus on vahvasti muotoiltu kalustesarja Style. Lisäksi olemme päivittäneet suosittuja kalustesarjojamme sekä lanseeranneet muun muassa uusia WC-istuimia ja pyyhekuivaimia moderniin kylpyhuoneeseen.

Pohjoismaiden suurin kylpyhuonetoimittaja esittelee uuden kuvastonsa.
Yli sata inspiroivaa kylpyhuonesivua.

- Yksi Svedbergsin vahvuuksia on oma tuotekehitys ja valmistus Ruotsissa. Sen ansiosta uskallamme kokeilla erilaisia ratkaisuja saavuttaaksemme parhaan mahdollisen tuloksen niin muotoilussa kuin myös toiminnoissa, sanoo Stefan Svensson, Svedbergsin myynti- ja markkinointipäällikkö.

Uusi ja päivitettyjä kalustesarjoja
Vuoden suurin uutuus on kalustesarja Style. Design poikkeaa kaikesta markkinoilla olevasta.

- Stylen vahvuus on, että se puhuttelee monia eri makuja – retroa rakastavista aina modernin nimeen vannoviin. Ja kuten Svedbergsin kaikki kalusteet, myös Style toimitetaan valmiiksi kasattuna, sanoo tuotekehittäjä Fredrik Jönsson Svedbergsiltä.

Svedbergs on myös päivittänyt ja kehittänyt suosittuja kalustesarjoja Classic, Indigo, Bianca ja Easy. Minimalistinen Indigo on saanut kaksi uutta sävyä, vaalea saarni ja harmaa petsi. Kompaktiin Easyyn esitellään uusi vaihtoehto; nurkkaan asennettava allas ja peilikaappi. Elle Decorationin palkitsema Bianca on myös päivitetty designiltaan ja väreiltään sekä sisältää nyt entistä fiksummat toiminnot.

- Annoimme Mia Gammelgaardin ja Ehlén Johanssonin, jotka ovat suunnitelleet Biancan, uudistaa kalustesarjan. He vaihtoivat muun muassa allaskaappien ovet laatikoihin ja suunnittelivat uudet vetimet. Etuosat voi nyt valita kolmesta eri väristä – punainen, harmaa tai valkoinen, sanoo Dan Pettersson, Svedbergsin tuotekehitysosaston päällikkö.

Helposti puhdistettavat WC-istuimet ja modernit pyyhekuivaimet
Muita uutuuksia tälle vuodelle ovat kaksi WC-istuinmallia. Ne on muotoiltu ilman erillistä säiliön kantta, joten pinnat ovat yhtenäiset ilman likaa kerääviä saumoja. Posliinikuoren alla on myös erillinen muovisäiliö, mikä estää veden kondensoitumisen säiliön ulkopinnalle. Lisäksi pinnat ovat Easy Clean
-käsiteltyjä, mikä parantaa posliinin likaa hylkiviä ominaisuuksia.

- Pienillä asioilla on iso merkitys. Uudet hanamme ja pyyhekuivaimemme Vento ja Zanto tuovat viime silauksen kylpyhuoneeseen ja rikastuttavat arkea, lopettaa Stefan Svensson.

Svedbergs aloitti vuonna 1920 metalliverstaana ja siirtyi peilikaappien valmistukseen vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla alkoi kylpyhuonekalusteiden valmistus ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntaus – kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta omalla tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjoismaiden johtava kylpyhuonekalusteiden valmistaja. Svedbergs kehittää jatkuvasti tuotteitaan kuluttajien kylpyhuonetarpeita vastaaviksi. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB sijaitsee Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom