Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan Suomi.fi-webinaariin

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan Suomi.fi-webinaariin

Katso-valtuuksien käyttö loppuu tämänhetkisen tiedon mukaan 2020 lopussa. Suomi.fi-valtuuksien hankinta asiakkailta on aiheellista aloittaa viimeistään nyt. Yhdistyksetkin on saatu Suomi.fi-valtuuksien piiriin, ja kesäkuussa käynnistyy virkailijavaltuutuspalvelu, jossa loputkin y-tunnukselliset yhteisöt voivat antaa Suomi.fi-valtuutuksen edustajalleen. Lisätietoja löytyy 8.5. julkaistusta tiedotteestamme.

Taloushallintoliitto, Digi- ja väestötietovirasto DVV ja Verohallinto järjestävät kaksi maksutonta webinaaria tilitoimistoille. Webinaarien sisältö on molemmissa ajankohdissa sama eli voit valita itsellesi sopivamman. Webinaarit aloitetaan lyhyellä Suomi.fi-tilannekatsauksella, minkä jälkeen keskustellaan esimerkiksi seuraavista aiheista:

• Mitä virkailijavaltuutus tarkoittaa ja miten sitä käytännössä hyödynnetään?
  • Miten ulkomaiset nimenkirjoittajat toimivat?
  • Keiden pitää jatkossakin asioida paperilla?

Ajankohdat:

• Torstai 4.6.2020 klo 15–16.30
  • Maanantai 15.6.2020 klo 12–13.30

Ilmoittautumaan pääset täältä. Valitse ilmoittautumissivulta, kumpana päivänä osallistut webinaariin.