Mediakutsu Tili- ja veropäiville 22.-23.1.2018

Lehdistötiedote   •   Tammi 16, 2018 13:57 EET

Tili- ja veropäiville kokoontuu yli 1300 taloushallinnon asiantuntijaa

Tili- ja veropäivät on taloushallinnon alan päätapahtuma, johon kokoontuu yli 1300 taloushallinnon asiantuntijaa. Alan parhaat asiantuntijat esiintyvät isossa Finlandia-salissa.

Aika: 22.-23.1.2018
Paikka: Finlandia-talo, Helsinki

Tänä vuonna Tili- ja veropäivillä puhuttaa muun muassa:

• Robotiikka, tekoäly ja työelämän murros
  • TOP 10 kirjanpidon vaativimmat kirjaukset ja yleisimmät tilinpäätösvirheet
  • Uudistuvat maksutavat ja virtuaalivaluutat kirjanpidossa ja tilinpäätöksessä

Kärkiaihe:

TALOUSHALLINTOALAN OHJELMISTOT -FOORUMIN LANSEERAUSTILAISUUS
Tiistaina 23.1. klo 13.10 Tietoiskulavalla

Uusi Taloushallintoalan ohjelmistot -foorumi vaikuttaa ja kehittää alaa. Tervetuloa foorumin lanseeraustilaisuuteen!

Taloushallintoliitto ja sen yhteistyöjäseninä toimivat talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoyritykset perustavat 23.1.2018 taloushallintoalan ohjelmistot -foorumin tavoitteenaan taata omalta osaltaan suomalaisille pk-yrityksille maailman parhaat taloushallinnon palvelut.

Taloushallintoalan ohjelmistot –foorumissa edistetään taloushallinnon automaatiota, seurataan ja pyritään vaikuttamaan lainsäädäntöön, edistetään taloushallinnon standardeja ja vaihdetaan ajatuksia ja näkemyksiä.

”Taloushallintoalan ohjelmistot -yhteistyö on merkittävä muun muassa siksi, että mukana olevien ohjelmistoyritysten järjestelmillä tuotetaan yli 95 % suomalaisten yritysten kirjanpidoista ja tilinpäätöksistä”, kertoo Taloushallintoliiton johtava asiantuntija Janne Fredman.

Ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt etukäteen sähköpostilla riikka.hirsimaki@taloushallintoliitto.fi tai puhelimitse 050 3070 890 viimeistään perjantaina 19.1. klo 14.00.

Katso Tili- ja veropäivien ohjelma

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat 140 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

Kommentit (0)