Ohita
Health Awards & Foresight Forumin huippupuhujat luotaavat terveysalan tulevaisuutta

Tamron vuosittainen Health Awards & Foresight Forum -tapahtuma kokoaa terveysalan toimijoita, päättäjiä, innovaattoreita ja vaikuttajia jälleen 24.1.2019. Kohtaamisfoorumi herättää ajatuksia ja ottaa kantaa terveysalan tulevaisuuden suuntaan. Tapahtuma huipentuu Vuoden Terveysteko ja Vuoden Terveysinnovaatio -voittajien julkistamiseen.

Tapahtumassa raikkaita ajatuksia jakaa kiinnostava esiintyjäjoukko. Yrittäjä ja tietokirjailija Antti Merilehto alustaa aiheesta tekoäly ja terveydenhuollon big data, uhka vai mahdollisuus. Sitran ennakointi- ja tutkimusyksikön asiantuntija Hannu-Pekka Ikäheimo herättelee ajatuksia siitä, onko asiantuntijalla nykymaailmassa painoarvoa. Yrittäjät Henkka Hyppönen ja Nelli Såger astuvat lavalle vakuuttamaan, että keskinkertaisuuden aika on ohi. Näyttelijä Martti Suosalo tuo osallistujille oivalluksia teemalla järki ja tunteet. Tapahtuman moderaattoreina toimivat hyvinvointilääkäri Pippa Laukka ja Tamron myyntijohtaja Jari Laaksonen.

Seuraa livestreamia

Health Awards & Foresight Forum 2019 –tapahtuma on kutsuvierastilaisuus. Ohjelmaa voi seurata livelähetyksenä verkossa 24.1. klo 9.30 -14.30. Kirjautumisohjeet livelähetyksen seuraamiseen löytyvät tammikuussa sivustolta http://www.healthawards.fi/

Lisätietoja

Hanne Bergholm, markkinoinnin ja viestinnän päällikkö, hanne.bergholm@tamro.com puh. 040 837 0136