Lääkkeetön apu hengitystieoireisiin hyvässä suosiossa

Lehdistötiedote   •   Tammi 17, 2017 15:05 EET

Laitteen säädettävissä oleva vastusteinen ulos- ja sisäänhengitys vahvistaa hengityslihaksia, avaa hengitysteitä ja edesauttaa laitteen tuottaman höyryn pääsyä syvemmälle keuhkoihin. Lämmin höyry kosteuttaa limakalvoja, auttaa irrottamaan limaa sekä vähentää tukkoisuutta.

Hyvää happea tarvitaan myös tulevaisuudessa

Apteekkien kautta myynti on lähtenyt hyvin käyntiin, ja tuote on herättänyt paljon mielenkiintoa apteekkien asiakkaissa. Laitteen suositushinta on 259 € ja se on saatavilla seuraavista apteekeista (ja tilattavissa muihin): http://wello2.com/fi/apteekkilistaus/

Laitteen käyttöä voi opetella videoiden avulla: http://wello2.com/fi/tuki/

Hapella uskoo, että kysyntä vain kasvaa: asiantuntijoiden mukaan erilaiset hengitysteihin liittyvät vaivat tulevat lisääntymään tulevaisuudessa. Maailmassa on paljon flunssaa ja keuhkosairauksia sairastavia sekä huippu- ja kuntourheilijoita, laulajia ja puhetyöläisiä, joiden kaikkien hengitysteille WellO2 on lääkkeetön apu.

WellO2 on viiden vuoden sinnikkään insinööri- ja asiantuntijatyön tulos. Laitteen nimi on lyhenne laitteen keksijän Aulis Kärkkäisen käyttämästä sanonnasta ”olla hyvässä hapessa”. Siitä kertoo myös yrityksen nimi Hapella Oy.

- Meillä Hapellalla on todellinen ilo ja kunnia työskennellä Tamron erittäin osaavan, ystävällisen ja aktiivisen henkilöstön kanssa. Olemme saaneet tuotteillemme Suomen mittakaavassa ainutlaatuisen näkyvyyden ja jakelupeiton apteekkikanavaan ennätysajassa. Toivomme että yhteistyömme jatkuu menestyksekkäästi pitkään, ja että yhä useampi hengitysvaikeuksista kärsivä asiakas saa apua ongelmiinsa tuotteidemme kautta. Haluamme tässä samalla luonnollisesti kiittää myös jakeluapteekkejamme sinnikkäästä ja menestyksekkäästä myyntityöstä tähän asti, kertoo Hapella Oy:n Chief Technology Officer Lasse Kettunen.

- Olemme iloisia yhteistyöstä tämän kiuruvetisen start up -yrityksen kanssa. On ollut hienoa päästä auttamaan uutta suomalaista innovaatiota kansainvälisen lanseerauksen alkutaipaleella. Alku Suomessa on ollutkin menestyksekäs. Apteekit ovat ottaneet tuotteen hyvin omakseen ja tuote löytyykin jo yli 250 apteekin valikoimista. Parhaat apteekit ovat myyneet jo yli 100 laitetta, sanoo Tamron tuoteryhmähallinnan päällikkö Eric Korpi.

Lisätietoja: tuoteryhmähallinnan päällikkö Eric Korpi, eric.korpi@tamro.com

Uutiseen lisätty 13.2.2017 laitteen suositushinta, linkki listaukseen apteekeista, joissa laite on saatavilla sekä linkki käyttövideoihin.

Tamro on johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja Suomessa. Suomalaisessa hyvinvoinnin ketjussa Tamrolla on tärkeä rooli: huolehdimme, että apteekit, sairaalat ja muut terveydenhuollon palvelupisteet saavat tarvitsemansa lääkkeet ja muut tuotteet nopeasti ja luotettavasti. Tamro toimii Vantaan Tamrotalossa ja Tampereella. Tamro kuuluu PHOENIX-konserniin, joka on Euroopan johtava lääkejakelija.

Kommentit (0)