Tamro ja Sanofi jatkavat monivuotista yhteistyötään

Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja Tamro ja yksi maailman johtavista lääkeyrityksistä Sanofi ovat sopineet jatkavansa jo pitkään jatkunutta kumppanuuttaan Suomessa myös tulevina vuosina.

Sanofi on vahva toimija useilla terapia-alueilla, kuten diabeteksessa ja sydän- sekä verisuonisairauksissa. Sanofin toiminnan lähtökohtana ovat potilaiden tarpeet, ja yhtiö on sitoutunut pitkäjänteisesti terveydenhuollon tuotteiden tutkimus- ja tuotekehitystyöhön, valmistukseen ja markkinointiin.

Tamron ja Sanofin välinen yhteistyö pitää sisällään Sanofin tuotteiden varastoinnin sekä jakelun apteekkeihin ja sairaala-apteekkeihin Suomessa.

- Odotamme hyvän yhteistyömme jatkuvan myös tulevaisuudessa, Suomen maajohtaja Blake Dark sanoo.

- Olemme iloisia, että pitkäaikainen ja erittäin toimiva yhteistyömme jatkuu. Toimitusketjun sujuvuus ja lääkkeiden paras mahdollinen saatavuus on Tamrolle kunnia-asia, jonka eteen työskentelemme päivittäin. Lisäksi kehitämme jatkuvasti uusia innovatiivisia lisäarvopalveluja jakelussamme oleville lääkeyhtiöille, joiden tarkoituksena on loppukädessä mahdollistaa potilaille entistä parempia ja tehokkaampia hoitomuotoja tulevaisuudessa, sanoo toimitusjohtaja Kai Kaasalainen Tamrosta.

Lisätietoja:

Jari Laaksonen, myyntijohtaja

jari.laaksonen@tamro.com, p. 040 722 5888

Sanofi Oy

Mirka Rinkinen, viestintäjohtaja

mirka.rinkinen@sanofi.com, gsm 040 744 6168

• lääkejakelu
  • tamro

Tamro on johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja Suomessa. Suomalaisessa hyvinvoinnin ketjussa Tamrolla on tärkeä rooli: huolehdimme, että apteekit, sairaalat ja muut terveydenhuollon palvelupisteet saavat tarvitsemansa lääkkeet ja muut tuotteet nopeasti ja luotettavasti. Tamro toimii Vantaan Tamrotalossa ja Tampereella. Tamro kuuluu PHOENIX-konserniin, joka on Euroopan johtava lääkejakelija.