Teknikmagasinetin uusi kuvasto on 16 sivua edeltäjäänsä paksumpi!

Lehdistötiedote   •   Marras 25, 2011 11:11 EET

Perjantaina, 25. marraskuuta, julkaisee Teknikmagasinet talvi/kevät 2012 kuvastonsa. Kuvaston 340 sivua on täynnä viihde-elektroniikan tuotteita laidasta laitaan. Kuvaston tuotteet voi ostaa Teknikmagasinetin myymälöistä Kampista tai Jumbosta, tai verkkokaupasta.

• Jotta kaikki haluamamme tuotteet mahtuvat mukaan kuvastoon, laajensimme kuvastoa 16 uudella sivulla. Ainoastaan kaikki uudet matkapuhelintarvikkeet syövät 10 sivua,  sanoo Jannis Östlund, Teknikmagasinetin toimitusjohtaja.

Kuvastoa painetaan vuosittain yhteensä yli 2 miljoonaa kappaletta Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Kotimaassaan Ruotsissa se on kaikkein luetuin tuotekuvasto. Teknikmagasinet itse kruunaa kuvastonsa vuosittain Suomen parhaimmaksi tuotekuvastoksi.

Kuvasto sisältää yhteensä yli 3000 tuotetta, joista reilut 400 on uutuuksia. Uutuuksien joukosta löytyy mm. Radio-ohjattava heliumhai, kokovartalosukka eri värivaihtoehdoin, Angry Birds-tuotteita sekä kasan arkipäivää helpottavia keittiökoneita, jatkaa Östlund.

Kuvasto sisältää myös klassisen bluffikisan, eli yksi kuvaston tuotteista on täysin tuulesta temmattu.  Se, joka löytää bluffituotteet ja keksii parhaimman idean uudeksi bluffituotteeksi voittaa 2 500 € arvoisen tuotekorin. Edellisen kuvaston bluffituote oli Travel Stomach Revival Kit – vauhtiraitojen estosuihke, joka löytyi kuvaston sivulta 237. Kilpailun voittajaksi kruunattiin oikean bluffituotteen löytänyt sipoolainen Otto Lindblom.

Jannis Östlund, toimitusjohtaja
jannis.ostlund@teknikmagasinet.se  Puh. +46 8-522 335 32

Jonna Vulkko, markkinointiassistentti
jonna.vulkko@teknikmagasinet.se Puh. +46 8-522 335 87

Korkeatasoisia tuotekuvia löytyy jokaisen tuotteen sivulta: www.teknikmagasinet.fi

Etkö löydä tarvitsemaasi lehdistömateriaalia, haluatteko testata jotain tuotetta tai onko sinulla kysymyksiä? Olette tervetullut ottamaan yhteyttä Jonna Vulkkoon.

.

Teknikmagasinet on pohjoismainen jälleenmyyntiketju, jonka laajasta valikoimasta löytyy mm. viihde- ja kodinelektroniikkaa, gadgetteja, taloustavaroita ja henkilökohtaisia hygieniatuotteita. 2010 oli yrityksen liikevaihto n. 90 miljoonaa euroa. Ketjulla on Ruotsissa 76 myymälää, Norjassa 20 ja Suomessa kaksi (Jumbossa ja Kampissa) sekä kaikissa kolmessa maassa toimiva verkkokauppa. Teknikmagasinet julkaisee vuosittain n.340-sivuisen tuotekuvaston, jota painetaan yhteensä noin 2 miljoonaa kappaletta. Teknikmagasinet suunnittelee laajentumista Suomessa, ja toivon mukaan avaa jo alkuvuodesta 2012 myymälän Iso Omenan-kauppakeskukseen Espoossa.