Kaikkien aikojen villein joulu The Body Shopissa

Lehdistötiedote   •   Loka 03, 2016 15:25 EEST

Gift Deluxe Vanilla Chai 49 €

The Body Shopin joulu alkaa lokakuussa. Joulun odotus alkaa tietenkin joulukalenterilla. Kalenteri sisältää 24 jännittävää yllätystä, joista ihan jokainen villiintyy. Kalenterit tulevat myyntiin 17.10.2016. (kuvan kalenteri STANDARD 79 €).

Joulun kruunaavat Limited Edition-vartalonhoitosarjat sekä - lahjat. Lanseeraamme jouluksi kolme uutta sarjaa:

KARPALOITA POHJOIS-AMERIKASTA: FROSTED BERRIES

Vastustamattoman mehukas. Tasapainoinen sekoitus karpaloa, mustaherukkaa ja vadelmaa valkoisten kukkien, kermaisen karamellin ja makean vaniljan kanssa muodostaa todella herkullisen marjasekoituksen.

KÄSINPOIMITTUA VANILJAA MADAGASCARILTA: VANILLA CHAI

Lämmin ja kutsuva. Tämä täyteläinen tuoksu täyttää aistit. Kermainen maito ja koukuttava vanilja on maustettu sekoituksella lämmintä kanelia, kardemummaa ja makeaa ruskeaa sokeria tuoksuksi, johon ihosi haluaa hukkua.

KYLMÄPURISTETTUA OMENANSIEMENÖLJYÄ ALPEILTA: SPICED APPLE

Pohjimmiltaan juhlava. Tämä suussa sulava tuoksu kuvastaa täydellisesti itsensä hemmottelun kautta. Vastapaistettujen omenoiden tuoksu lämmitetään kanelilla ja raikastetaan pirteällä appelsiinilla ja valkoisilla kukilla herkulliseksi tuoksuksi, jonka valitset joka kerta.

PDF-tiedosto