The Body Shop Hawaiian Kukui Cream voitti Elle International Beauty Awards -palkinnon kategoriassa "Vuoden Vartalovoide"

Lehdistötiedote   •   Tammi 20, 2017 14:42 EET

Hawaiian Kukui Cream palkittiin Elle Beauty Awards 2017 "Vuoden Vartalovoiteeksi"

Elle julkaisi Elle International Beauty Awards 2017 voittajat. Vuoden parhaat tuotteet on valittu yhdessä Ellen 45 kansainvälisen kauneustoimittajan kanssa. Kilpailussa oli 12 eri kategoriaa ja The Body Shopin Spa of the World -sarjan Hawaiian Kukui Cream valittiin "Vuoden Vartalovoiteeksi".

Tuomaristossa oli mukana 45 kauneustoimittajaa ympäri maailmaa ja kilpailu järjestettiin nyt viidettä kertaa.

Vuoden Vartalovoide Hawaiian Kukui Cream kuuluu Spa of the World sarjaan ja sen pääraaka-aineena on kukuisiemeöljy. Havaijilaiset naiset ovat sukupolvien ajan altistuneet ankaralle auringolle ja käyttävät kukuiöljyä ihonsa hoitamiseen. Se on poikkeuksellisen kosteuttava, palauttaa ihon kimmoisuuden, ravitsee sitä ja jättää sen hehkuvaksi.