The Body Shop julkaisee tänään Enrich Not Exploit™-sitoumuksen vastuullisuusraportin

Lehdistötiedote   •   Kesä 13, 2018 09:00 EEST

Khe Nuoc Trong, Vietnam

The Enrich Not Exploit™ Commitment on The Body Shopin laaja ohjelma, jonka tarkoituksena on parantaa sekä maailmaa, ihmisiä että tuotteita vuoteen 2020 mennessä selkeästi mitattavilla tavoitteilla, mm.

• -Etsiä 44 uutta ja innovatiivista kosmetiikan raaka-ainetta
  • -Tuottaa viisi uutta yhteisökaupan raaka-ainetta
  • -Suojella 41,4 miljoonaa m2 uhanalaisten lajien asuinaluetta rakentamalla vihersiltoja
  • -Kerätä 8 miljoonaa allekirjoitusta kaikkien aikojen suurimman kampanjamme (Forever Against Animal Testing) vetoomukseen kosmetiikan eläinkokeiden täyskieltoon maailmassa

Anita Roddickin vuonna 1976 Brightonissa Isossa-Britanniassa perustama The Body Shop on globaali kauneusalan brändi. The Body Shop pyrkii muuttamaan maailmaa myönteiseen suuntaan tarjoamalla luonnon inspiroimia laadukkaita ihonhoito-, hiustenhoito- ja meikkituotteita, jotka on tuotettu eettisesti ja kestävästi. The Body Shop esitteli ensimmäisenä ajatuksen, että yritykset voivat edistää hyviä tarkoituksia. Tällä hetkellä The Body Shopin omistaa brasilialainen luonnonkosmetiikkayritys Natura. The Body Shopilla on yli 3 000 myymälää yli 60 maassa.