Havainnekuva uudesta hotellista

Tjäreborg avaa uuden Sunprime-hotellin Kyprokselle!

Sunprime Protaras Beach -hotelli avautuu kesällä 2018 Kyprokselle. Kyseessä on toinen Sunprime-hotelli Kyproksella ja yhteensä kuudestoista aikuisille suunnattu konseptihotelli Tjäreborgin valikoimassa. Sunprime Protaras Beach sijaitsee erinomaisella paikalla Fig Tree Bayn rannalla monipuolisten palvelujen läheisyydessä. Hotellissa on mahdollisuus treenata ja nauttia rauhassa auringosta sekä hyvästä ruoasta.

Ensimmäinen Sunprime-hotelli avattiin kymmenen vuotta sitten Gran Canarialle. Siitä lähtien Sunprime-hotellien suosio on kasvanut jatkuvasti. Asiakkaat luonnehtivat Sunprime-hotelleja rauhallisiksi ja viihtyisiksi paikoiksi, joissa voi rentoutua ilman lapsia.

"Kyproksen Ayia Napassa sijaitseva Sunprime Ayia Napa Suites -hotelli on usein täyteen varattu jo hyvissä ajoin ennen kesää. On hienoa, että voimme vastata kysyntään avaamalla toisen aikuisille suunnatun Sunprime-hotellin Kyprokselle", sanoo Tjäreborgin viestintäpäällikkö Joonas Halla.

Sunprime Protaras Beach -hotelli
Sunprime Protaras Beach on aikuisille suunnattu design-hotelli, joka sijaitsee Fig Tree Bayn rannalla, yhdellä Kyproksen parhaimmista rannoista. Protaraksen keskusta, josta löytyy useita pienempiä kauppoja ravintoloita, kahviloita ja baareja, on vain lyhyen kävelymatkan päässä.

Hotellin 109 huonetta ovat vaalean sävyisiä, yksinkertaisia ja moderneja. Suurimmassa osassa huoneista avautuvat merinäkymät. Sunprime Spa tarjoaa monipuolisia hoitoja, ja upouusi punttisali, ohjatut SATS ELIXIA:n ryhmäliikuntatunnit sekä allasjumpat ovat asiakkaille täysin ilmaisia. Sunprime Protaras Beach -hotellin myynti alkaa tänään 7.9.2017.

Hintaesimerkki: Sunprime Protaras Beach, yhden viikon matka, lähtö Helsingistä 20.8.2018, hinta 645 euroa/henkilö.

Joonas Halla, viestintäpäällikkö, puh. 050 346 5256, joonas.halla@tjareborg.fi