Tjäreborg julkistaa uuden hotellikonseptin Cook’s Clubin – ensimmäinen hotelli avataan Kreetalle

Tjäreborg on julkistanut tänään uuden hotellikonseptin, Cook’s Clubin. Konsepti on suunnattu moderneille matkailijoille, jotka arvostavat designia sekä ruokaa ja juomaa. Ensimmäinen hotelli avataan 1. kesäkuuta Hersonissoksessa Kreetalla. Tulevan vuoden aikana on suunnitelmissa avata kymmenkunta uutta Cook's Club -hotellia.

Cook’s Club seuraa boheemin Casa Cook -hotellikonseptin jalanjäljissä. Uusi hotellikonsepti on suunnattu moderneille matkailijoille, jotka haluavat nauttia lomamatkallaan mukavuudesta ja kauniista designista. Casa Cookin tapaan Cook’s Club panostaa houkuttelevaan sisustukseen, maukkaaseen ruokaan ja rennon urbaaniin ilmapiiriin, mutta on hintatasoltaan edullisempi.

”Cook’s Club on trendikäs hotellikonsepti, joka tukee strategiaamme kehittää houkuttelevia konsepteja eri kohderyhmille. Lisäksi kaikkein tyytyväisimmät asiakkaamme majoittuvat juuri konseptihotelleissa. Cook's Clubissa urbaanit matkailijat pääsevät nauttimaan rantatunnelmasta rennossa ilmapiirissä. Asiakkaidemme tarpeisiin entistä paremmin vastaavien, uusien hotellikonseptien kehittäminen on tärkeää. Tavoitteenamme on avata 10-15 Cook's Club -hotellia kesään 2019 mennessä, suurin osa franchise-periaatteella”, kertoo Aura Soininen, Tjäreborgin viestintäpäällikkö.

Cook's Club Kreeta

Cook's Club Kreeta on vastaremontoitu hotelli, jossa on 148 huonetta. Hotelli sijaitsee suositussa Hersonissoksen lomakohteessa Kreetan pohjoisrannikolla. Hotellin tilat on suunniteltu modernien matkailijoiden tarpeet huomioiden. Huoneet ovat hyvinvarusteltuja mutta skandinaavisen pelkistettyjä, ruoka on laadukasta ja maukasta, juoma on hyvää ja DJ soittaa musiikkia uima-altaalla. Cook's Club -konseptin yksinkertainen tyyli mukailee suurkaupunkien sisustus- ja ruokatrendejä laadukkaasti mutta rennosti.

Allasalue ja hotellin ravintola Cantina ovat Cook's Club -hotellin sydän. Cantina tarjoaa valikoiman parhaita katuruoka-annoksia, terveellisiä vegaanivaihtoehtoja sekä paikallisia klassikkoruokia, kuten moussakaa ja gyrosta. Aamiaista ja illallista tarjoillaan hieman pidempään, joten myöhäisempikin ruokailu on mahdollista. Hotellin baari Captain Cook tarjoilee välipaloja ja tuoreista raaka-aineista valmistettuja cocktaileja, joissa käytetään hotellin oman yrttitarhan yrttejä.

Hotellin huoneissa pieni keittiö, ja saatavilla on myös huoneita yksin matkustaville, pariskunnille sekä enintään kuuden hengen ryhmille.

Lue lisää Kreetan Cook's Club -hotellista täällä.

Hintaesimerkki: Lennot Helsinki-Kreeta sekä huone viikoksi Cook’s Clubissa Kreetalla alk. 590 €/hlö.

Lisätietoa tai korkearesoluutioisia kuvia: Aura Soininen, viestintäpäällikkö, Tjäreborg, p. 040 740 0519, aura.soininen@tjareborg.fi