Toyota Material Handling Finland Oy - Toyotan trukinkuljettajakoulutukset alkavat Vantaalla

Uutinen   •   Tammi 11, 2016 14:07 EET

Toyota aloittaa trukinkuljettajakoulutukset Vantaan toimipisteessä tammikuussa 2016. Järjestämme tammikuun viimeisen viikon perjantaina (29.1.2016) trukinkuljettajakurssin. Jatkossa trukinkuljettajakursseja pidetään vuoden jokaisena kuukautena.

Trukinkuljettajakurssin ensisijainen tarkoitus on työturvallisuuden parantaminen ja oikeiden ajotapojen ymmärtäminen. Johtavana trukkivalmistajana Toyota takaa kattavan ja mielenkiintoisen koulutuksen. Toyotan koulutuksissa käydään läpi monia käytännön vinkkejä, joiden avulla kuljettajien päivittäinen työ helpottuu. Lisäksi Toyotan kouluttajat kertovat viimeisimmät trukkialan trendit, kuulumiset ja tuoteuutuudet.

Alta löytyvät kurssipäivämäärät seuraavan puolen vuoden ajalle. Koulutuksen hinta on 250 €/henkilö (alv 0%). Hinta pitää sisällään aamu- ja iltapäivätarjoilut sekä lounaan. Toyotan trukinkuljettajakoulutuksesta on mahdollista saada Liikenteen turvallisuusviraston (Trafi) jatkokoulutusmerkintä. Veloitamme jatkokoulutusmerkinnästä Trafin käsittelymaksun 17€.

perjantai 29.1.2016
torstai 18.2.2016
torstai 17.3.2016
torstai 21.4.2016
torstai 19.5.2016
torstai 16.6.2016

Trukinkuljettajakurssille voit ilmoittautua tästä linkistä tai ottamalla yhteyttä kouluttajaan.

Joona Salminen
Kouluttaja