Power Truck 2013 –näyttelyssä hieno tunnelma

Lehdistötiedote   •   Elo 12, 2013 15:33 EEST

Toyota Material Handling Finland Oy osallistui Power Truck Showhun 9-10.8.2013 Härmän
Powerparkissa. Toyotan tuotteista oli esillä 4-pyöräinen Toyota Traigo-sähkötrukki ja BT-haarukkavaunujen monipuolinen valikoima. Perjantain hiukan säteinen sää vaihtui upeaksi auringonpaisteeksi lauantaina ja kokonaiskävijämäärään voidaan olla tyytyväisiä.

Näyttelyn aikana Toyota järjesti leikkimielisen arvontakilpailun, jossa kysyttiin BT:n pumppukärryjen rungon tehdastakuuta. Arvontalipukkeita täytettiin yli 3000kpl, joita vastaanottivat kuvankauniit BT Pumppis-tytöt. Oikea vastaus on 99 vuotta, joka tuli monelle messukävijälle ja pitkäaikaisellekin asiakkaalle yllätyksenä. Monet asiakkaat kommentoivat, että ”eivät ole kiinnittäneet asiaan huomiota, koska takuuongelmia ei ole koskaan ollut”. Kylpylälahjakortin Holiday Club Finlandin kylpylään voitti Pertti Martikainen. Onnea voittajalle!

Power Truck Show todisti jälleen, että Toyotan tuotteet ja erityisesti BT:n pumppukärryt ovat todella vahvassa asemassa suomalaisten kuljetusyrittäjienasiakaskunnassa. Ammattikuljettajien on yksinkertaisesti tehtävä töitä työkaluilla, jotka kestävät.

Lisätietoa Toyotasta www.toyota-forklifts.fi ja tapahtumasta www.powertruckshow.fi

Toyota Material Handling Finland Oy (TMHFi) on Suomen suurin materiaalinkäsittelylaitteiden ja niihin liittyvien palveluiden ja ratkaisujen toimittaja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät 5 – 9 tonnia nostavat Kalmar Light – sarjan trukit, Manitoun maasto- ja ajoneuvotrukit sekä Toyota Material Handling varastokalusteet. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on 44 miljoonaa euroa (2012). TMHFi on ISO14001-sertifioitu Toyotan kestävänkehityksen strategian mukaisesti. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.