RAMIRENT LISÄÄ TRUKIT VUOKRAUSVALIKOIMIINSA SUOMESSA

Lehdistötiedote  •  2012-04-04 13:33 EEST

Kuvassa Toyota Material Handling Finland Oy:n toimitusjohtaja Pasi Nieminen(vas.)  ja Ramirent Finland Oyj:n varatoimitusjohtaja Mika Pynttäri.

”Tämä on merkittävä päänavaus sekä TMHFi:lle ja Ramirentille. Molemmat osapuolet ovat vakuuttuneita, että trukkivuokraus kasvaa Suomessa,” toteaa TMHFi:n toimitusjohtaja Pasi Nieminen.

”Ramirent on vuokrannut trukkeja ennenkin, mutta satunnaisesti. Tämän uuden sopimuksen ansiosta voimme lisätä trukit aktiiviseen vuokrauskalustoomme ja markkinoida niitä sekä nykyisille että uusille asiakkaillemme Suomessa,” sanoo Ramirent-konsernin kaluston hallinnasta vastaava johtaja Mikael Kämpe. ”Jos tämä yhteistyö osoittautuu menestykseksi, laajennamme yhteistyötä muihin Pohjoismaihin loppuvuodesta 2012 ja vuonna 2013 muihin Ramirent-maihin.”

Sopimus kattaa pääasiassa vastapainotrukkeja mutta myös varastotrukkeja. Trukeilla on mahdollista työskennellä vaativissa olosuhteissa. TMHFi kouluttaa Ramirentin henkilökuntaa ja vastaa koneiden huolloista. Trukit kuuluvat Ramirentin Suuret rakennuskoneet – tuoteryhmään.

”Haluan esittää lämpimät kiitokset kaikille TMHFi:n työntekijöille, jotka auttoivat meitä pääsemään merkittävään sopimukseen. Nyt meidän täytyy varmistaa, että tästä tulee menestys kaikille osapuolille ja että asiakkaamme hyötyvät tästä palvelusta,” toteaa tuotepäällikkö Mika Halonen Ramirent Finland Oy:stä.

Pasi Nieminen, toimitusjohtaja, TMHFi, puh. 040 901 4401
Mikael Kämpe, johtaja, Group Fleet, Ramirent Oyj, puh. 040 192 3535
Mika Halonen, tuotelinjapäällikkö, Ramirent Finland Oy, puh.  0400 507 844

TMHFi kuuluu Toyota Material Handling Group-konserniin joka on maailman suurin trukkivalmistaja. Monipuolinen tuotevalikoima koostuu Toyotan vastapainotrukeista ja BT:n varastotrukeista. Teknisen Kaupan Liiton tilaston mukaan (2011) markkinajohtaja TMHFi:llä on 35 %:n osuus Suomen trukkimarkkinoista.

Ramirent Finland Oy on Suomen johtava konevuokrausyhtiö, jonka liikevaihto vuonna 2011 oli 155 miljoonaa Suomessa. Ramirentillä on 83 toimipistettä Suomessa ja sen asiakkaita ovat rakennus- ja prosessiteollisuus, telakat, julkinen sektori sekä kuluttajat.

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2011 konsernin liikevaihto oli 650 miljoonaa euroa. Konsernilla on 3.200 työntekijää 406 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom