Toyota Material Handling Finland Oy - Huippuesiintyjä Toyotalta Lean Management 2017-seminaarissa

Lehdistötiedote   •   Loka 03, 2017 13:30 EEST

Suomen Lean-yhdistys järjestää vuosittaisen Lean Management –seminaarin Finlandia-talossa 5.10.2017. Seminaarin kunniavieraana on huippunimi Toyotalta Japanista.

Seminaari huipentuu luentoon “Core of Toyota Management Philosophy”. Vierailevana luennoitsijana on Mr. Tatsuya Senga Toyota Industries Corporationista (TICO) Japanista. Mr. Sengan vastuulla on ollut Toyota RAV4-, Toyota Yaris- ja Lexus NX300-automallien suunnitteluprosessi. Hän on työskennellyt TICO:lla jo 25 vuotta. Luonnollisesti hänellä on laaja ja syvällinen kokemus Toyotan johtamisjärjestelmästä ja Toyota Production System- filosofiasta. Näin kovatasoinen autoteollisuuden ja Lean-maailman osaaja on Suomessa vierailulla harvoin.

Lisäksi tänä vuonna Lean Management 2017-seminaarin luennoitsijoina on jopa poikkeuksellisen korkeatasoisia kansainvälisiä Lean-asiantuntijoita. Professori Daniel T. Jonesin (Lean Enterprise Academy, UK) luento ”The Lean Strategy” ravistelee käsityksiä siitä, kuinka organisaatioiden tulisi ymmärtää, soveltaa ja käyttää lean-ajattelua. Dr. John Toussaintin (ThedaCare and ThedaCare Center for Healthcare, CEO, USA) luento ”Management on the Mend” kertoo terveydenhuollon toimijoiden kartasta tulevaisuuteen sekä jatkuvasta parantamisesta, jota potilashoidon laatu ja kustannuksien kontrollointi vaati.

Lisäksi mukana on käytännön Lean-menestystarinoita suomalaisista yrityksistä. Tilaisuudessa palkitaan myös Suomen Lean-teko 2016 -kilpailun kolme parasta ehdokasta.

Lue lisää tapahtumasta täältä

Toyota Material Handling Finland Oy (TMHFi) on Suomen johtava materiaalinkäsittely- ja sisälogistiikkaratkaisujen toimittaja. Toyotan tehtävänä on tuottaa, palveluja, ratkaisuja ja tuotteita, joiden avulla voidaan kehittää sisälogistiikan tuottavuutta, sisälogistiikan prosesseja sekä varasto- ja logistiikkatiloja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät Kalmar Light-sarjan trukit, monipuoliset jälkimarkkinointipalvelut, koulutuspalvelut, Toyota Racking Solutions -varastokalusteet, automaatioratkaisut ja Toyota I_Site – kalustonhallintajärjestelmä, jonka avulla voidaan johtaa sisälogistiikan tuottavuutta ja kustannuksia. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on 41,4 miljoonaa euroa. TMHFi on ISO14001-sertifioitu Toyotan kestävänkehityksen strategian mukaisesti. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.